Jag blir så rörd när jag förstår att min fantastiska lilla dåres öde faktiskt berör så många fler än bara mig och vi som lever med honom
Otis har sanslöst många tummar hållna runt om i Sverige! Hoppas så att han mår bra snart!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir så rörd när jag förstår att min fantastiska lilla dåres öde faktiskt berör så många fler än bara mig och vi som lever med honom
Det är verkligen lika hemskt varje gång jag ser att du uppdaterat, och precis lika glad blir jag när du skriver ovanstående!!
Kan verkligen inte hålla tillbaka tårarna..
Otis har sanslöst många tummar hållna runt om i Sverige! Hoppas så att han mår bra snart!!
Jag fick precis en liten uppdatering av min kompis.
Hon hade varit inne hos honom i morse och då hade han suttit upp och haft lite koll på vad som hände runtomkring Sedan var hon inne hos honom vid fikat och då hade han sovit.
Här kommer bild på en yrvaken Otis, med tillhörande syrgasslang och allt
Jag fick precis en liten uppdatering av min kompis.
Hon hade varit inne hos honom i morse och då hade han suttit upp och haft lite koll på vad som hände runtomkring Sedan var hon inne hos honom vid fikat och då hade han sovit.
Så härligt att läsa att han har suttit upp lite! Håller alla tummar för att han ska fixa detta! Riktig kämpe är vad han är
Åh vad skönt att det går åt rätt håll iaf @AraSlei. Går in och kollar extra ofta!
Tack! Ja, han är en riktig kämpe minsann Nu hade han t om börjat greja med syrgasslangen, så nu känns det som att han börjar pigga på sig
Tack!!
Och trattJag fick precis en liten uppdatering av min kompis.
Hurra! Kämpa på Otis!
Heja Otis, lille kämpen
@AraSlei Vad glad jag blir över att det går åt rätt håll! Här fortsätter vi hålla tummar och tassar för att han snart får komma hem.
Så himla himla fina nyheter @AraSlei Hoppas han är så bra att du får hälsa på honom snart, både för din och hans skull eftersom det ju innebär att han är mycket bättre.
Hejja Otis
Och tratt
Då kan han komma på rehab hos mig
Det förstår jag verkligen! Och mycket leverpastej lär det bliDen där tratten alltså
Tack för erbjudandet, men om/när han får komma hem så ska det bli så jäkla skönt att ha honom hemma att han mer än gärna får härja runt och riva ner saker med tratten
Det förstår jag verkligen! Och mycket leverpastej lär det bli
Kan de kela och gosa så borde han ju vara bättre. Åh, hoppas att du snart får träffa honom!Svar ja leverpastej, blodpudding, köttbullar....
Min kompis skickade nu att han blir rejält bortskämd med kel och gos på djursjukhuset i alla fall och att alla älskar honom
Även om det känns för jävligt att han är så långt bort, så känns det ändå så himla tryggt att han är just på Slöinge.