Uppdatering- och snackistråd 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick precis en liten uppdatering av min kompis.
Hon hade varit inne hos honom i morse och då hade han suttit upp och haft lite koll på vad som hände runtomkring :) Sedan var hon inne hos honom vid fikat och då hade han sovit.
Här kommer bild på en yrvaken Otis, med tillhörande syrgasslang och allt :heart

image2_zpsbpxqvfij.jpg

Hon hade varit inne hos honom i morse och då hade han suttit upp och haft lite koll på vad som hände runtomkring :) Sedan var hon inne hos honom vid fikat och då hade han sovit.

image2_zpsbpxqvfij.jpg

:heart

image2_zpsbpxqvfij.jpg

Så härligt att läsa att han har suttit upp lite! Håller alla tummar för att han ska fixa detta! Riktig kämpe är vad han är :heart

Så härligt att läsa att han har suttit upp lite! Håller alla tummar för att han ska fixa detta! Riktig kämpe är vad han är :heart

Tack! :heart Ja, han är en riktig kämpe minsann :love: Nu hade han t om börjat greja med syrgasslangen, så nu känns det som att han börjar pigga på sig :p

Åh vad skönt att det går åt rätt håll iaf @AraSlei. Går in och kollar extra ofta!

Tack!! :heart

image2_zpsbpxqvfij.jpg
Och tratt :angel:

Då kan han komma på rehab hos mig :heart

Så himla himla fina nyheter @AraSlei Hoppas han är så bra att du får hälsa på honom snart, både för din och hans skull eftersom det ju innebär att han är mycket bättre.

Hurra! Kämpa på Otis!

Heja Otis, lille kämpen :heart

@AraSlei Vad glad jag blir över att det går åt rätt håll! Här fortsätter vi hålla tummar och tassar för att han snart får komma hem.

Så himla himla fina nyheter @AraSlei Hoppas han är så bra att du får hälsa på honom snart, både för din och hans skull eftersom det ju innebär att han är mycket bättre.

Tack allihopa :heart:heart:heart
Jag hoppas kunna uppdatera med fler nyheter i positiv anda framåt kvällen.
Förlåt att jag och Otis tar över den här tråden lite :o

Det förstår jag verkligen! Och mycket leverpastej lär det bli ;)

Svar ja :D leverpastej, blodpudding, köttbullar....
Min kompis skickade nu att han blir rejält bortskämd med kel och gos på djursjukhuset i alla fall och att alla älskar honom :love:
Även om det känns för jävligt att han är så långt bort, så känns det ändå så himla tryggt att han är just på Slöinge.

Svar ja :D leverpastej, blodpudding, köttbullar....
Min kompis skickade nu att han blir rejält bortskämd med kel och gos på djursjukhuset i alla fall och att alla älskar honom :love:
Även om det känns för jävligt att han är så långt bort, så känns det ändå så himla tryggt att han är just på Slöinge.
Kan de kela och gosa så borde han ju vara bättre. Åh, hoppas att du snart får träffa honom!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
928
Senast: inverterad
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 646
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka