Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fy fan! Håller tummarna och tårna så hårt jag bara bara kan!!Det går inte så bra nu. De ringde för drygt en timme sedan och sa att de håller på att förlora honom.
När han varit inne någon timme hade han blivit akut sämre, det sprutade blodig diarré ur honom och blodet koagulerade inte alls. Sänkan hade blivit skyhög och han var inte kontaktbar.
De gör allt i sin makt för att rädda honom, han hade precis fått full dos antibiotika när de ringde och under tiden vi pratade skulle de börja ge honom färskt blod.
Jag har inte hört mera sen, och jag hoppas innerligt att det är ett tecken på att han är med och krigar fortfarande.
Min älskade, älskade lilla pojke. Det känns så jävla overkligt.
Vi behöver alla tummar vi kan få nu.
Tack! Känner mig helt hjälplös på jobbet, även om jag vet att han är i goda händer. Ångrar så att jag inte propsade på att han skulle bli inlagd med dropp igår, så att han i alla fall hade haft lite energi idag Vi fick åka till ett annat djursjukhus igår eftersom vårt vanliga bara tar emot akutfall till kl 21.
Tack! Ja, det gör ju onekligen det De ville inte göra det igår och inte sätta stygn heller. Han fick någon form av "plåster" som man sätter invändigt vid operationer för att hålla ihop sår osv, men det hjälpte inte. De tog ju biopsi på tungan också och skar bort en typ 4x3mm stor bit, så den blöder också så klart. Jag förstår bara inte varför det inte slutar blöda.
Inte ens när han hade tungan ute i mer än en timme igår under tiden han var nerdrogad så slutade det ju blöda, utan sipprade hela tiden. Annars kan man ju tänka att det beror på att han drar upp det hela tiden, men så verkar det ju inte heller..
Vi håller tummarna för din fine lille killeDet går inte så bra nu. De ringde för drygt en timme sedan och sa att de håller på att förlora honom.
När han varit inne någon timme hade han blivit akut sämre, det sprutade blodig diarré ur honom och blodet koagulerade inte alls. Sänkan hade blivit skyhög och han var inte kontaktbar.
De gör allt i sin makt för att rädda honom, han hade precis fått full dos antibiotika när de ringde och under tiden vi pratade skulle de börja ge honom färskt blod.
Jag har inte hört mera sen, och jag hoppas innerligt att det är ett tecken på att han är med och krigar fortfarande.
Fy!! Vi håller alla tummar och tår, han är ung och starkDet går inte så bra nu. De ringde för drygt en timme sedan och sa att de håller på att förlora honom.
Men fy - vad händer. Stackars dig och stackars Otis. Måtte den vända snartDet går inte så bra nu. De ringde för drygt en timme sedan och sa att de håller på att förlora honom.