Uppdatering och snackistråd 4

Jag fick så tråkigt på eftermiddagen så jag tänkte ta en kort runda i skogen med hundarna! Gick vilse och det blev typ 10 km innan jag hittade tillbaka till bilen igen. :laugh: Kanske får hålla mig till de vägar jag kommer ihåg tills jag är lite mindre trött. :cautious:

Göra en "Buke"...
Spontanshoppa en hund.
Precis sånt vi brukar morra över när icke-bukare gör :angel:

Shhh. Jag vill ju ha en till. Eller tre. :angel:

g84J63H.jpg

Härlig dag med promenad bland ekar och utflykt till borgruin (och en perfekt åker att springa och busa på). Att odågan bestämde sig för att utforska det minsta fönsterhålet gav mig dock hjärtat i halsgropen... Hon fick backa ut.. Apropå tråden om lite väl orädda och nyfikna hundar.

DSC_0395_zpsuujwaff6.jpg
DSC_0402_zpsustjwvct.jpg

DSC_0397_zpspmbyktg6.jpg

Jag vill också köpa hund!! En aussie-tik, helst röd, 1,5-3 år, okomplicerad och går bra ihop med Alice och katten. Och som kan vara med oss på jobb utan problem. Någon som har en sån över?! :D

Jag vill vara totalt okunnig och köpa första bästa söta blocketvalp. Kommer aldrig bli ngn hund här :mad: Jag måste sluta leta fel på varenda ras för något fel finns det ju alltid :banghead:

Jag vill vara totalt okunnig och köpa första bästa söta blocketvalp. Kommer aldrig bli ngn hund här :mad: Jag måste sluta leta fel på varenda ras för något fel finns det ju alltid :banghead:
Det finns massor av "fel" på min ras med, hade jag kollat på vad jag vill göra med en hund så är saluki helt fel ras för mig, men i verkliga livet är det helt rätt :love:

Vet inte hur man gör. Men det var i tråd om polyartrit, jag frågade en tjej om hon kunde PM:a namn på två veterinärer. Hon skrev vart de jobabde och jag svarade att jag då visste vilka det var.

Admin: "JosseMandy du har PM"

I PM:et stod det "Hur tänker du?" :rofl::rofl::rofl::rofl:

Jag skrev i tråden att han inte behövde PM:a och frågade hur han tänkte själv. Fick ett nytt PM om att jag behöver läsa gruppens regler.

Mitt inlägg där jag frågade intresse om en grupp för oss med polyartrithundar verkar ha blivit borttagen. Seriöst, det går ju inte att skriva någonting i den där gruppen. :banghead:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka