Uppdatering och snackistråd 4

Och där blev jag nog kickad för att jag blockade admin, vill INTE få en massa spam från denne. :banghead:

Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att skriva ner några namn från två små trådar och PM:a till mig så att jag kan kontakta dessa utanför gruppen?

Åh tack! :bow: Jag PM:ar lite mer info om vilka trådar det var.

Fungerar gruppen för er? Den gör inte det för mig men jag har inte fått något meddelande om att jag blivit kickad. Kan bara tänka mig att jag är det.
Det är en i den tråden som är gråmarkerad, inte medlem längre, kan anta att det är du då så att du är borttagen

Tycker det är helt absurt att man får PM och blir blockad så fort man inte håller med admin och niger fint. Skriver aldrig i det forumet men läser ändå
Jag har heller aldrig skrivit förut, men när dessa trådar kom var jag tvungen. I alla andra grupper skulle man få en varning och borttagen tråd, men inte i denna, nej då kickas du direkt eller blir terroriserad via PM. Undrar hur alla veterinärer som blev medlemmar i gruppen klarar sig. Får dessa några PM t.ex.? :angel:

Vi borde starta en egen diskussionstråd om denna helgalna FB-grupp, finns så mycket att diskutera. :laugh:

Jag har heller aldrig skrivit förut, men när dessa trådar kom var jag tvungen. I alla andra grupper skulle man få en varning och borttagen tråd, men inte i denna, nej då kickas du direkt eller blir terroriserad via PM. Undrar hur alla veterinärer som blev medlemmar i gruppen klarar sig. Får dessa några PM t.ex.? :angel:

Vi borde starta en egen diskussionstråd om denna helgalna FB-grupp, finns så mycket att diskutera. :laugh:

jaaa hahaha har mååånga åsikter om grupp och admin :laugh: Tror inte att veterinärerna får PM faktiskt. Det är just detta med PM som retar mig, man ska inte behöva få såna faktiskt

Finns en Vetbase 2.0 också. Där är iaf 4 andra personer admin. Psykoadmin har jag blockat på fb så jag vet inte om den tjommen är inblandad där också.

ja jag fick höra det idag.. visste inte det faktiskt. Får rent ont i magen av att höra det.
Jag har inte varit med jättelänge men ändå sett flera gånger att folk berättat att han ringt dem, efter att de skrivit något han inte gillat. Fullständigt egenartat, har aldrig hört talas om något liknande.

Jag har inte varit med jättelänge men ändå sett flera gånger att folk berättat att han ringt dem, efter att de skrivit något han inte gillat. Fullständigt egenartat, har aldrig hört talas om något liknande.
Total galenskap. Jag har som sagt aldrig skrivit i gruppen utan endast läst och det kommer fortsätta så :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka