Alltså, det vita kommer i massor och på tvären! För sjutton, har ju redan ca 1 metersdjup vitt!!! Våren? Var är VÅREN???
Spanien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det vita kommer i massor och på tvären! För sjutton, har ju redan ca 1 metersdjup vitt!!! Våren? Var är VÅREN???
Jösses, har ni så mycket där uppe?Alltså, det vita kommer i massor och på tvären! För sjutton, har ju redan ca 1 metersdjup vitt!!! Våren? Var är VÅREN???
Jag longerade hästarna på ena vallen idag och tröttast var nog jag efter att ha försökt hänga med i djupsnön...valacken måste jag ju jaga på lite...Jösses, har ni så mycket där uppe?
Här är det kanske 5-7 cm. Dvs lerfritt.
Det var en fröjd att gå på plogade asfaltsvägar i dag mot att kliva rund i terrängen i 5-7 cm tung tösnö. Men i morgon blir det skogen igen. Pust....Jag longerade hästarna på ena vallen idag och tröttast var nog jag efter att ha försökt hänga med i djupsnön...valacken måste jag ju jaga på lite...
Trodde du letade framtida hund till avel? ^^Japp jag har alltid haft en maskot hund.
Fast med Dobbisen så kommer det bli 2,hon köps inte heller för avel.
Nej bara för mitt eget höga nöje och tävlingTrodde du letade framtida hund till avel? ^^
Var glad för det vita. Här nere är vår inte vit utan svart. Knädjup lera som snällt ligger på ca +1, och sidlänges regn blandat med is...
Men det är klart. På morgnarna är det vitt. På rutan på bilen. Invändigt!
Alltså förlåt, kunde inte låta bli att skratta högt åt din målande beskrivning
Känner så väl igen mej efter att ha bott i Skåne i 3 år och då på landet med massor av hästar (naturbruksgymnasium m hästinriktning ) ALLTID lera upp till knäna oavsett årstid! (För på sommaren när det var torrt hade vi sommarlov och var hemikring, utan lera )
Ska försöka dra med mig sambon ut och ta nya uppställningsbilder på valpis som blir 6mån på torsdag det är dock blåsigt och kallt så får se om Santo ens vill stå ordentligt
Inspirerad av @giphredil (tm @Wysiwyg ) spenderar jag min plötsligt lediga lördagsförmiddag med att kolla hundgifar! (Istället för mitt vanliga, hundfiggar! Jag är så rolig att jag... skäms. )
Det finns väldigt mycket där ute som inte alls är kul, utan skrämmande och sorgligt... Men de här fick mig att skratta i alla fall!
Och varje moln har verkligen en guldkant:
Åh den sistaInspirerad av @giphredil (tm @Wysiwyg ) spenderar jag min plötsligt lediga lördagsförmiddag med att kolla hundgifar! (Istället för mitt vanliga, hundfiggar! Jag är så rolig att jag... skäms. )
Det finns väldigt mycket där ute som inte alls är kul, utan skrämmande och sorgligt... Men de här fick mig att skratta i alla fall!
Och varje moln har verkligen en guldkant:
Stackars kisse! Är ju en mycket traumatisk upplevelse att ha tratt på sigKatten kunde bara krypa längs golvet eller backa när han hade krage häromdagen. Eller sitta/halvligga och jama ynkligt (en hel natt ).
När labben hade krage så bankade han bara in i allt men han tryckte sig vidare, inte så värst mycket som bekymrar honom. För hans det så var han så himla duktig, så han hade "kallonger" istället för tratt (kastrerad ).
Taskigt, nu började jag skratta så jag nästan hostar upp lungorna! Den översta påminner mig om Ale...
Den första!Åhåhå, min onda plan är nära att gå i mål! Få se om du överlever de här då!
Och men kom igen då! 1 och 2
Katten är ju en kopia av våran Alf som var på luffen. Minus öron då. Det där skulle lika gärna kunna vara Affe och gammeltikenÅhåhå, min onda plan är nära att gå i mål! Få se om du överlever de här då!
Och men kom igen då! 1 och 2