Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken ras?Och nu slank det in en till på mailen vad har jag gjort ?
Denne har dock fel färg för mig ,men nytt blod som skulle passa min 9år gamla hane om han lever några år till.
Det kommer bli ett dagis i mitt hem
FrallaVilken ras?
Så vänta lite här nu, du ska alltså haFralla
Dom andra hundarna behöver jag alsrig bry mig om när dom väl är satta på planet,om dom inte landar på Arlanda o ska bo söder ut,för då släppet jag av dom på vägen eller mellan landar här hemma för hämtning dagen efter beroende på tid på dagen.Så vänta lite här nu, du ska alltså ha
1 DP
1 mops
2 frallor
1 dobbis
Plus en massa valpar du ska sälja åt vänner?
Så vänta lite här nu, du ska alltså ha
1 DP
1 mops
2 frallor
1 dobbis
Plus en massa valpar du ska sälja åt vänner?
Jag taggade fel @Red_Chili@RedChili Jag hade ju aldrig sett salukis. Idag mötte jag tre stycken i grupp
Googlade fram den färg som jag tror att en av dem hade. Den var jättefin!
Åh, var i världen såg du dem? Vilka färger hade de andra? Tikar/hanhundar?Jag taggade fel @Red_Chili
Jag tänkte väl att du skulle gå lossÅh, var i världen såg du dem? Vilka färger hade de andra? Tikar/hanhundar?
@Red_Chili Dina har nog inte samma färg, när jag tänker efter? Den jag såg var lika ljus som din lilla.Jag tänkte väl att du skulle gå loss
Alltså jag passerade dem bara i Delsjöområdet i Gbg. Vet inte könet. Två 40+kvinnor i kopplen. En av hundarna var blondin som dina, den var myclet mindre och antagligen unghund. En var liksom black and tan-tecknad fast inte med rödbrunt, snarare beigebrunt. Och den tredje som på bilden.
Mvh färgexpert
Kände ungefär likadant idag, men tog mig till skogen där hundarna kunde springa lösa. Det blev riktigt fint och skönt faktiskt! Och hundarna är mycket nöjda med att få sova nu
Menar du att jag såg fel?@Red_Chili ...finns en Saluki i Aysus färg här. Brukar se den ihop med två Afghaner
Min valpis bröt ju sin ena huggis rätt illa - typ på mitten och framsidan så hela pulpan blev blottad. Den satt stenhårt., så jag blev tveksam om jag skulle åka och dra den eller inte. Efter en vecka började den sitta lite, lite löst så vi lekte, kampade försiktigt och fick ut den bit för bit (det hade tydligen gått sönder i typ 4 bitar och 3 satt kvar) Tog nog 3 veckor allt som allt, men ut kom den till slutnej men snart hoppas jag för nu har han dubbeltänder på alla hörntänder
P4 Hundar!!!
Vojne vojne. Dobbis vinner valptråden i år tror jag
Fast mopsen är ju 3 1/2 ÅR.
Och till mig blir det 1 vuxen mops,1 halv gammal fralla valp och 1 dobbis,
med i frakten följer ytterligare 1 mops,en labbe tror jag och 2 mini skägg i svart o silver färg (tror färgen heter så)
Menar du att jag såg fel?
Inte sjutton hade de päls som afghaner? Jag ska hålla mig till pudel hädanefter
Jag är nog fredagströg för jag fattar nada
Jag har en saluki vars ägare även har Afghaner här på orten. Sen fattar jag inge mer
P
Varför importera så himla många hundar för?
Jag tänkte att du menade att de hade tagit en sväng till Göteborg och gått en vända här
Men det kan inte ha varit afghaner jag såg, de har ju päls som ett ösregn och rörelsemönster som Top Model.