Uppdatering och snackistråd 4

Jag har ju helt tomt på avelsmaterial all kategorier,så jag har mailat,dragit i alla trådar,ruskat i kontakter och nu ger det utdelning.
Ny fralla är bokad och hon heter Molly och är 6 mån. :banana:

Asså...jag hänger inte riktigt med. Hur många hundar har du på ingång nu? Har jag förstått rätt om det är en fralla och TVÅ dobbisar?

Fast mopsen är ju 3 1/2 ÅR.
Och till mig blir det 1 vuxen mops,1 halv gammal fralla valp och 1 dobbis,
med i frakten följer ytterligare 1 mops,en labbe tror jag och 2 mini skägg i svart o silver färg (tror färgen heter så)
Svart/Silver...den självklara färgen på skägg ;)

Här är det ena skägget,jag antar att en del päls ska bort innan lev,vet inte när man strippar dom första gången.
skaumlgg_1.jpg

Och nu visade det sig att frallan Molly heter Milo :laugh: Ja som sgat det kan bi rörigt när man inte har koll på allt.
Se henne i 2016 tråden (kolla in näbben på damen)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka