R
Raderad medlem 94602
Tom jag själv tyckte det var lite spännande att gå på asfalt och möta folk. Både jag och hundarna har blivit riktiga hillbillysKänner igen det där och vi ska vara brukshunds människor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tom jag själv tyckte det var lite spännande att gå på asfalt och möta folk. Både jag och hundarna har blivit riktiga hillbillysKänner igen det där och vi ska vara brukshunds människor
Jag har ju helt tomt på avelsmaterial all kategorier,så jag har mailat,dragit i alla trådar,ruskat i kontakter och nu ger det utdelning.
Ny fralla är bokad och hon heter Molly och är 6 mån.
Och 1 mops?Asså...jag hänger inte riktigt med. Hur många hundar har du på ingång nu? Har jag förstått rätt om det är en fralla och TVÅ dobbisar?
4 Hundar!!!Och 1 mops?
Fast mopsen är ju 3 1/2 ÅR.4 Hundar!!!
Vojne vojne. Dobbis vinner valptråden i år tror jag
Oj! Hur länge vågar man låta de gå med dubbeltänder innan man måste göra något åt det?
S/S! Ge mig!!!Fast mopsen är ju 3 1/2 ÅR.
Och till mig blir det 1 vuxen mops,1 halv gammal fralla valp och 1 dobbis,
med i frakten följer ytterligare 1 mops,en labbe tror jag och 2 mini skägg i svart o silver färg (tror färgen heter så)
Dom andar i Köpenhamn så bara att hämta.......S/S! Ge mig!!!
Svart/Silver...den självklara färgen på skäggFast mopsen är ju 3 1/2 ÅR.
Och till mig blir det 1 vuxen mops,1 halv gammal fralla valp och 1 dobbis,
med i frakten följer ytterligare 1 mops,en labbe tror jag och 2 mini skägg i svart o silver färg (tror färgen heter så)
Det tar ca 50 minuter med tåg härifrånDom andar i Köpenhamn så bara att hämta.......
Annars kan du sitta lugnt o vänta på att bilen som ska hämta dom kommer över bronDet tar ca 50 minuter med tåg härifrån
Smart!Annars kan du sitta lugnt o vänta på att bilen som ska hämta dom kommer över bron
Här är det ena skägget,jag antar att en del päls ska bort innan lev,vet inte när man strippar dom första gången.
Jag tror (OBS tror) dom ska sätta tiken på halvfoder
Fy skäms, inte berätta såntJag tror (OBS tror) dom ska sätta tiken på halvfoder
Oooops Den borde vara super till utställning om den ärver bara hälften från sina föräldrarFy skäms, inte berätta sånt
(ge mig tack)
Sluta plåga mig!!!Oooops Den borde vara super till utställning om den ärver bara hälften från sina föräldrar