Uppdatering och snackistråd 4

Med andra ord är det bara sekunder kvar innan du börjar skriva tyska på Buke, blanda in svenska i den engelska chatten och helt tappar tyskan när du ska skriva i den tyska chatten? :D
Och nu la sig Gissas ungerska uppfödare i alltihop så nu blir det ännu mer pannkaka,får nog avsluta någon,Serben som pratar tyska ligger illa till för avslut då det språket är mitt sämsta,men ev har jag fixat en hund till en vän nu. Ska vi bara se om vi kan uppbringa rätt papper o frakt på kräket också.Torkar pannan symbol :D

Och nu la sig Gissas ungerska uppfödare i alltihop så nu blir det ännu mer pannkaka,får nog avsluta någon,Serben som pratar tyska ligger illa till för avslut då det språket är mitt sämsta,men ev har jag fixat en hund till en vän nu. Ska vi bara se om vi kan uppbringa rätt papper o frakt på kräket också.Torkar pannan symbol :D
Jag blir trött bara av att läsa det :crazy:

Får panik av bara tanken av att ha långhårig hund
Jag är ju allergisk så här är det inte ett alternativ,har prövat flera olika raser för att se om det går men det tar bara olika lång tid innan jag får leta efter nässpray,cortison,steroid krämen eller i värsta fall ta fram den lilla otäcka adrenalinpennan från kylen.

Den enda förlusten var lilla Mimmi sheltie tiken jag hade till låns några månader :cry:

Är på sååå dåligt humör! Det här vädret gör mig galen. Tomten ser förjävlig ut. Är så smidigt att släppa ut valpen där men nu vill jag inte ha någon hund där.. Det är lera och is om vart annat. Och hundskit :wtf: Brukar kratta och ta upp med spade, men nu är det så blött så hela gräsmattan rivs upp. Och koblajor går inte att kratta..

Och Z har diarré, tredje dagen idag så jag bestämde mig för att svälta honom. Hm, då spydde han istället. Galla, så jag antar att han var hungrig. O andra sidan så var det kl 9 och han brukar utan problem kunna vänta på frukosten till kl 11. Och ibland äter han inte frukosten alls.. Aja, han fick en liiiten portion ris och fisk för att ge magen någonting iaf. Han är pigg och glad och har lite hull att ta av så än är jag inte orolig.

Utställning nästa helg, kanske dags att börja göra Z fin. Han ser ut som en bondhund. Men det är inte värt att börja fixa med det nu, när det är sånt här väder. Och mina armar/händer/fingrar/leder värker. Skitväder.

Såå, tack för att jag fick klaga ;) Nu ska vi gräva ner oss i sängen med Netflix igen!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka