Här är det livat ikväll.. en labbe som vägrar ha på sig tratt och försöker få av den på alla möjliga sätt.. och en golden som glatt hjälper honom dra av den Dessa jyckar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska hjälpa vänner i nödHär är det livat ikväll.. en labbe som vägrar ha på sig tratt och försöker få av den på alla möjliga sätt.. och en golden som glatt hjälper honom dra av den Dessa jyckar!
Har hört om folk som haft sele på hunden och fäst tratten i selen med snören, kanske kan vara något att testa om inget annat funkar. Har man ett brett och ganska tjockt halsband kan man också testa att först sätta tratten, sen halsbandet framför "inuti" tratten mellan tratten och hundens huvud så att halsbandet gör det svårare att dra av tratten.Här är det livat ikväll.. en labbe som vägrar ha på sig tratt och försöker få av den på alla möjliga sätt.. och en golden som glatt hjälper honom dra av den Dessa jyckar!
Ähhhh, vad ska jag annars göra? Sitta med kennel utan hundar?
Inte avla på i alla fall Hon är min maskotHaha
Vad har du för planer för pinnen i flocken då?
Är det så att varje kennel behöver en mascot?Inte avla på i alla fall Hon är min maskot
Japp jag har alltid haft en maskot hund.Är det så att varje kennel behöver en mascot?
Isf fick skägget nu en uppgift här i livet.
Kul att skägget dög till nått.....Japp jag har alltid haft en maskot hund.
Fast med Dobbisen så kommer det bli 2,hon köps inte heller för avel.
Jag tror det. "Min" kennel har alltid en eller två whippets som mascothundarÄr det så att varje kennel behöver en mascot?
Isf fick skägget nu en uppgift här i livet.
Katten kunde bara krypa längs golvet eller backa när han hade krage häromdagen. Eller sitta/halvligga och jama ynkligt (en hel natt ).Lilla Lex.. han skulle lägga sig i sin säng men på något sätt lyckades han lägga an hela den öppna delen av tratten mot väggen så han "fastnade", och det var precis som han suckade " Nä nu skiter jag i det här!" följt av att han satte sig ner och stirrade in i väggen
Flyttade ut sängen en aning från väggen så han får lite svängrum, så nu ligger han nöjt och sover. Förhoppningsvis slipper han den imorgon, livet med tratt ser allt annat än roligt ut!
Vår ? Vad är det? Är det det vita jag har utanför dörren?Alltså den här jävla "våren" kommer att ta livet av mig!
Nu har jag varit hemma i snart en timme men jag fryser fortfarande så tårna håller på att gå av.
Dags att fylla varmvattenflaskor...
(Men lilla Monstret snarkar förnöjt i soffan i alla fall. )
Vår ? Vad är det? Är det det vita jag har utanför dörren?
Jag har bara haft maskothundar...Ok, ställde väl ut både dobbrarna och taxen då jag hade dom men inget avelsmaterial direkt...sen dess är det ju bara blandraser här, vettefasen hur det går till?Japp jag har alltid haft en maskot hund.
Fast med Dobbisen så kommer det bli 2,hon köps inte heller för avel.
Alltså, det vita kommer i massor och på tvären! För sjutton, har ju redan ca 1 metersdjup vitt!!! Våren? Var är VÅREN???Var glad för det vita. Här nere är vår inte vit utan svart. Knädjup lera som snällt ligger på ca +1, och sidlänges regn blandat med is...
Men det är klart. På morgnarna är det vitt. På rutan på bilen. Invändigt!
Vi har en stor dynghög som av någon anledning ofta syns i min hall...?Också tacksam för snön så länge det är plusgrader. Då slipper man leriga golv