Inte jag heller Står inget om SKK-reggad heller. Så ingen aning om ifall det missats eller ej - har inte kollat om det är nåt som SKK godkänner eller inte.Aha! Hade ingen aning om att de fanns här ens...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller Står inget om SKK-reggad heller. Så ingen aning om ifall det missats eller ej - har inte kollat om det är nåt som SKK godkänner eller inte.Aha! Hade ingen aning om att de fanns här ens...
Inte jag heller Står inget om SKK-reggad heller. Så ingen aning om ifall det missats eller ej - har inte kollat om det är nåt som SKK godkänner eller inte.
The only known dogs in Europe successfully had a litter of four healthy puppies In September 2015 by a UK based breeder. At least one of the puppies has since been exported to the United States.
Hittar det här på wikipedia
Låter ju helmysko att det skulle slängas ut en på facebook...
Ja, precis!Såg annonsen. PQR-dog ???? PQR Phu Quoc Ridgeback ?
Hen har tydligen flera valpar som ska säljas och har svarat på flera olika sökes-annonser, Det finns också en annons på Blocket.Låter ju helmysko att det skulle slängas ut en på facebook...
Det är annonsen på blocket jag sett. Kanske är svårt bli av med dom då om det svaras på många sökesannonser Dom har en egen sida på fb med såg jagJa, precis!
Hen har tydligen flera valpar som ska säljas och har svarat på flera olika sökes-annonser, Det finns också en annons på Blocket.
Det gör mig lite tveksam (bortsett från att det inte är en sån hund jag söker). En av personerna som erbjöds höra av sig om hon var intresserade var dessutom vad som såg ut att vara en 12-årig tjej som sökte en söt valp. Personen har heller inte under vårt samtal nämnt sitt namn, nämnt något om sin uppfödning, sina hundar eller rasen i stort utan bara skickat några utländska länkar.Det är annonsen på blocket jag sett. Kanske är svårt bli av med dom då om det svaras på många sökesannonser Dom har en egen sida på fb med såg jag
Aha, ja det låter inte så seriöst nej.Det gör mig lite tveksam (bortsett från att det inte är en sån hund jag söker). En av personerna som erbjöds höra av sig om hon var intresserade var dessutom vad som såg ut att vara en 12-årig tjej som sökte en söt valp. Personen har heller inte under vårt samtal nämnt sitt namn, nämnt något om sin uppfödning, sina hundar eller rasen i stort utan bara skickat några utländska länkar.
Stort GrattisFör en vecka sedan blev vi föräldrar
Har varit hemma sen i onsdags och hundarna sköter sig jättebra. Sigge nosade ordentligt och har sen inte brytt sig så mycket, men nu börjat sova bredvid när jag ammar.
Stoja är så lugn och försiktig! Har tagit på sig rollen som barnvakt och tittar till bebis vid minsta pip. Vill gärna slicka lite på honom dock.
Imorgon ska vi ge oss på promenad med hela familjen.
Här har (enligt facebook) 3 hundar dött pga råttgift i hundrastgårdar senaste tidenBlir så ledsen när folk lägger ut mat med något på som ska göra våra hundar sjuka eller t.o.m döda dom... Har hänt nu i mitt område där jag bor
Här har (enligt facebook) 3 hundar dött pga råttgift i hundrastgårdar senaste tiden
Undviker såklart de områdena ordentligt nu men jobbigt med en hund som hittar allt möjligt ute och där det så här års gärna ligger brödbitar ute till fåglar (och tappade matrester/slängd frukt i allmänhet).
@Milosari som efterlyste uppdateringFör en vecka sedan blev vi föräldrar
Har varit hemma sen i onsdags och hundarna sköter sig jättebra. Sigge nosade ordentligt och har sen inte brytt sig så mycket, men nu börjat sova bredvid när jag ammar.
Stoja är så lugn och försiktig! Har tagit på sig rollen som barnvakt och tittar till bebis vid minsta pip. Vill gärna slicka lite på honom dock.
Stort grattis!!För en vecka sedan blev vi föräldrar