Jippie..Satt på huk o blev ner puttad av en amstaff när jag hade suris i knät sen samma hund drog mig i håret två gånger när jag puttade bort honom från suris..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jippie..Satt på huk o blev ner puttad av en amstaff när jag hade suris i knät sen samma hund drog mig i håret två gånger när jag puttade bort honom från suris..
Jippie..
Äh nu tycker jag du är lite känslig,puttande hör till rasen och man går inte in i en rastgård för att sitta med sin hund i knät.Verkligen
Äh nu tycker jag du är lite känslig,puttande hör till rasen och man går inte in i en rastgård för att sitta med sin hund i knät.
Jag hatar när det är blött ute. Alltså verkligen. Jag hatar att duscha av hundarna efter varje promenad som inte är i skog. Jag hatar att valpen blir om möjligt ännu mer sjövild än vanligt efter promenad just pga duschen. Jag hatar att lägenheten är fylld av blöta handdukar eller lera, det är bara att välja. Det kan få vara vilket jäkla väder som helst, snö eller sommarvärme eller något, bara det är lite mer torrt och icke-smutsigt ute. Jag blir knäpp på det här!
Jag håller med dig, jag avskyr också sånt här väder. Min hund ser ut såhär efter nästan varenda promenad nu när det regnar. Finns det inga lerpölar att bada i så rullar/lägger man sig i varenda j*vla vattenpöl istället
Dessutom måste man gå igenom hela lägenheten för att komma till duschen
Hur mycket väger hon nu?Så var det söndag och dags att ställa sig på vågen igen. Aysu fortsätter gå ner i vikt När vi var hos en vän för någon dag sedan tyckte hon inte ens att Aysu såg speciellt tjock ut (och hon är brutalt ärlig när jag vill det, men jag hade sagt åt henne att inte skälla på mig för Aysus vikt eftersom jag är medveten om att det inte är bra osv). Känns bra!
19,9kg. Hon går ner ca 0,2kg i veckan. Och ja, även om du tror att muskler per automatik försvinner för att hunden får mer fett på kroppen så har hon fortfarande en hel del muskler i sin kropp, som såklart också väger en delHur mycket väger hon nu?
Är det dina eller min som inte är rastypisk? Min gör allt av ovanstående.Det enda som räddar mig i det här vädret är att hundarna hatar det lika mycket som jag gör.
Ingen av dem skulle överväga att bada, lägga sig eller rulla i något blött och de undviker lera och blöta så långt det går. Är det riktigt illa går de inte ens ut frivilligt.
Tack, Billy och Ivan!
Är det dina eller min som inte är rastypisk? Min gör allt av ovanstående.
Det är alltså en saluki jag ska skaffa nästa gång!Ja, det enda jag är glad för i det här vädret är att jag inte har mer långhåriga hundar, samt att Aysu gör allt hon kan för att undvika lera och vatten (Ebrah undviker inget, men söker inte heller upp något smutsigt förutom när hon vill gräva hål i marken och får jord i pälsen). Har dessutom badrummet preciis vid hallen, både hemma och hos min mor. Väldigt praktiskt. Jag kommer försöka flytta i år, men då ska det utan tvekan bli flytt till annat hem med badrum vid hallen.
Valp av någon ny ovanligt ras av Ridgeback
Såg annonsen. PQR-dog ???? PQR Phu Quoc Ridgeback ?What?
(Har de börjat avla ridgeypoos nu eller något?)
Och folk är knäpp. De är mer intresserade av att vad de själva vill bli av med än vad du anser dig behöva...
Såg annonsen. PQR-dog ???? PQR Phu Quoc Ridgeback ?