Nu blir det mycket promenaderHon har nog gått från 34 kg till 37 iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir det mycket promenaderHon har nog gått från 34 kg till 37 iaf
1600. Oklart hur många gånger.Vad kostar nosework kurs hos er? Jag har varit sugen på testa kurs med herr pudel, men det är så dyrt!!
Nu blir det sandtaget och pinnar ett par ggr i veckan samt många, långa skogsturer.Nu blir det mycket promenader
Låter härligt!Nu blir det sandtaget och pinnar ett par ggr i veckan samt många, långa skogsturer.
Här är det nån idiot som preppat kött/köttbullar med glykol! Har även sett varningar om råttgift. Vad är det för sjuka människor det finnsHar det hänt där med nu? Såg att det hade hänt på Djäkneberget där dom hällt chokladpulver på hundmat.
Här är det nån idiot som preppat kött/köttbullar med glykol! Har även sett varningar om råttgift. Vad är det för sjuka människor det finns
Vad har ändrats? Eller är det det som är oklart?Sitter och följer den stora förvirringen över exakt hur ändringen av rasstandard kommer påverka dobermann. Allting verkar oklart just nu, antagligen då även SKK o SBK fick veta om ändringen nyligen.
Det är ju numera inte godkänt med kupering enligt rasstandarden (eller det träder i kraft i Augusti) och nu är det lite oklart hur det påverkar allt annat. Dvs, kommer det bli övergångsregler på uts eller är det helt borta även för hundar kuperade innan det datumet, kommer de kunna bli godkända på extriördelen på korningen och kommer de kunna tävla bruks. Sådana saker är inte klart änVad har ändrats? Eller är det det som är oklart?
Där ser du varför det är bra att ha mycket hundgrejerRastat soffbordet och skägget. Men fick nöja mig med att rasta dom här hemma för alla koppel och selar ligger i den bilen sambon har till jobbet
När jag skulle åka och handla insåg jag att även plånboken ligger i den bilen
Dagen får istället ägnas åt att börja få ordning på skäggets päls för han ser ut som ett utegångsfår!
HahahahaDär ser du varför det är bra att ha mycket hundgrejer
Trodde det varit stopp för allt sådant för kuperingsraserna i flera år? Undantaget MH/Korning för utländska hundar för att kunna regga avkomma efter dem, samt nån stående fågelhund eller liknande med trasiga svansar.Det är ju numera inte godkänt med kupering enligt rasstandarden (eller det träder i kraft i Augusti) och nu är det lite oklart hur det påverkar allt annat. Dvs, kommer det bli övergångsregler på uts eller är det helt borta även för hundar kuperade innan det datumet, kommer de kunna bli godkända på extriördelen på korningen och kommer de kunna tävla bruks. Sådana saker är inte klart än
Du har inte fått ställa hundar födda efter 01/01/2008 (förutom på internationella uts?) men de har varit berättigade till 1 exteriör bedömning till tex korningen. Nu är ju fråga om de kommer kunna göra det och isf om de automatiskt blir ickegodkända då de inte längre följer standarden.Trodde det varit stopp för allt sådant för kuperingsraserna i flera år? Undantaget MH/Korning för utländska hundar för att kunna regga avkomma efter dem, samt nån stående fågelhund eller liknande med trasiga svansar.
Dom borde ju gå att ställa,det var ju ingen som förbjöd långsvansar med gamla rasbesk. Och hund som kommer från land där det är ok att kup född före 010108 har även fått ställas.Du har inte fått ställa hundar födda efter 01/01/2008 (förutom på internationella uts?) men de har varit berättigade till 1 exteriör bedömning till tex korningen. Nu är ju fråga om de kommer kunna göra det och isf om de automatiskt blir ickegodkända då de inte längre följer standarden.
Du har kunnat tävla bruks med kuperad hund så länge den kommit från land där det är lagligt.
Rundan vi diskuterade på Instagram tyckte iaf jag var lite jobbig. Så den får du ta med tant på!Nu blir det sandtaget och pinnar ett par ggr i veckan samt många, långa skogsturer.
Åkte bort till Backamo och ställde henne på vågen. 37,5 kgRundan vi diskuterade på Instagram tyckte iaf jag var lite jobbig. Så den får du ta med tant på!