Uppdatering och snackistråd 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår var vi och fick Pollys knäckta tand borttagen och det var verkligen på tiden. Det var inte bara en flisa väck, utan även en genomgående spricka så pulpan var blottad. Hon har inte visat någon form av smärta alls och gnagt ben som vanligt även på den sidan :nailbiting: Hundar är både fantastiska och svåra i vissa lägen :love: Nu är den väck med lite extra pill, då ena roten vindade snett in och inte ville släppa - men finfint sytt och smärtlindring och idag har jag fått plocka bort en del leksaker.....:cautious: Vill inte riskera trasa upp såret, men Polly själv är putt över att tennisbollar är bortplockade. Hon hittade en gömd repboll och försökte ha dragkamp med dottern, så jag fick hejda även där.....puh. Polly är Polly och vissa saker går före i livet än en ond mun :p Hon får nöja sig med mjuka "latexbollar" en tid att bära omkring på.

Ang. att drömma om hundar.

Jag drömde att jag köpte ett helt gäng med typ Huskys (typ 10-12 stycken) och började med drag. Tonto var ledarhund och Rollo åkte i släden med mig! :up: - inpackad i alla sina kläder och med en elektrisk filt för att inte frysa ihjäl.

Senast ändrad:
Ang. att drömma om hundar.

Jag drömde att jag köpte ett helt gäng med typ Huskys (typ 10-12 stycken) och började med drag. Tonto var ledarhund och Rollo åkte i släden med mig! :up: - inpackad i alla sina kläder och med en elektrisk filt för att inte frysa ihjäl.
Drömmar kan gå i uppfyllelse, skaffa ett dussin Alaskan Klee Kai.
https://www.google.se/search?q=kee-...ev9vKAhWCWCwKHTB3ATkQiR4IjgE&biw=1600&bih=766

Vi skulle kunna starta uppfödning, tror inte det finns någon i Sverige än, o bli rika som troll. Ju ovanligare desto dyrare.

h3F7F9250

Fast dessa valpar är nog normalvarianten, ack så söta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 153
Senast: Scandi
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 027
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar