Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart! Låter rimligt faktisktDobbisar gör inte så ,så jag skyller på att @TheaH har lyft upp honom och sen tagit kort
Fan ta dig dåSåklart! Låter rimligt faktiskt
Vilken häftig mask de har i ansiktet!Drömmar kan gå i uppfyllelse, skaffa ett dussin Alaskan Klee Kai.
https://www.google.se/search?q=kee-...ev9vKAhWCWCwKHTB3ATkQiR4IjgE&biw=1600&bih=766
Vi skulle kunna starta uppfödning, tror inte det finns någon i Sverige än, o bli rika som troll. Ju ovanligare desto dyrare.
Vilken häftig mask de har i ansiktet!
Varför välja?@vallhund Sambon har nu gått med på att vi kan ha en till hund i framtiden när slynglarna är större, bara för att valpar är så söta och han smälte när han såg dom där ullbollarna. Fast han vill ha en liten schnauzer. Det blir nog en till Aussie. Eller? Vad ska man välja.
Nåja, det blir väl om typ 2-3 år.
Schnauzer är ju en den bästa rasen@vallhund Sambon har nu gått med på att vi kan ha en till hund i framtiden när slynglarna är större, bara för att valpar är så söta och han smälte när han såg dom där ullbollarna. Fast han vill ha en liten schnauzer. Det blir nog en till Aussie. Eller? Vad ska man välja.
Nåja, det blir väl om typ 2-3 år.
Så länge hundarna är mina så fick jag ha fler. Kanske ska göra slag i saken och köpa ett spann med huskys.Varför välja?
Schnauzer är ju en den bästa rasen
Ja, enligt mig är det en optimal hundras Tage är med på allt men kräver samtidigt inte jättemycket för att bli nöjd, alltid glad, sover inne och bara så himla okompliceradMycket hund i liten förpackning om jag förstått rätt. Jag har lite svårt för skäggiga raser, men vi har en pytteliten Schnauzer på valpkursen som är så underbar att man vill stoppa ner den i fickan!
Ja, enligt mig är det en optimal hundras Tage är med på allt men kräver samtidigt inte jättemycket för att bli nöjd, alltid glad, sover inne och bara så himla okomplicerad
Haha Schnauzern är väl i regel en friskare ras än dalmatinern dockLåter som vår Dalmatiner. Men han är inte riktigt rastypisk.
Haha Schnauzern är väl i regel en friskare ras än dalmatinern dock
Så säger jag om ceskyn också, ångrar inte min gammelhund men det är inte normalt att ha besökt veterinären så mycket som vi gjort under hans liv... Har dock ingen koll på hur aveln ser ut nu, det är ju 10 år sedan jag köpte min. Men då var det sån brist på valpar så det var mest att ta vad som fannsDet kan inte vara så svårt att vara friskare än Dalmatinern. Usch. Ju fler Dalmatiner jag kommer i kontakt med, ju mer inser jag vilken sjuk ras det egentligen är. Vi skulle helt klart ha behövt ta reda på otroligt mycket mer innan vi köpte honom (klantiga förstagångsköpare...), vi ångrar inte det lilla skrället - han är underbar. Men aldrig en till Dalmatiner.
Så säger jag om ceskyn också, ångrar inte min gammelhund men det är inte normalt att ha besökt veterinären så mycket som vi gjort under hans liv... Har dock ingen koll på hur aveln ser ut nu, det är ju 10 år sedan jag köpte min. Men då var det sån brist på valpar så det var mest att ta vad som fanns