HärligtI eftermiddag åkte vi till uppfödaren.
Och nu var hanen supertänd!!!
Tiken var lite förvirrad först men fattade efter lite förspel.
Parning gjord. Ska tillbaka i morgon sen får vi hålla tummarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HärligtI eftermiddag åkte vi till uppfödaren.
Och nu var hanen supertänd!!!
Tiken var lite förvirrad först men fattade efter lite förspel.
Parning gjord. Ska tillbaka i morgon sen får vi hålla tummarna
Kastrering kan ju göra att pälsen tovar sig lättareJa. Han kastrerades som tvååring och är fyra nu.
Lite slick i öron och rumpa gjorde susen. En riktigt erfaren gentlemanHärligt
Nope. Sa de något intressant?Kollade ni på Aktuellt? Hundar på tv, om hundavel främst!
Det handlade om salukis! *ljuger mig blå*Nope. Sa de något intressant?
Börjar 11:15! Ingen som har kollat? Behöver klaga@Red_Chili HÄR! Tycker du ska kolla på det faktiskt
Nu har jag tittat! Vad vill du klaga på?Börjar 11:15! Ingen som har kollat? Behöver klaga
Vill klaga på att det sägs att hundarna i klippet är friska... Hur kan man veta det?Nu har jag tittat! Vad vill du klaga på?
Appropå höglöp så sa min kompis att hennes tik var i höglöp när vi sågs, och min hane brydde sig inte nämnvärt. När vi sågs en 5-6 dagar senare för en promenad var han helt knäpp och jag hade bara lust att dö ungefär. Berättade det för uppfödaren som sa att nja, då var hon nog inte i höglöp första gången vi sågs, det är nog större chans att min hane "talade om" rätt än kompisen..
Nåja, ingen större skada skedd, vi visste ju att hon löpte så de var kopplade hela tiden.
Antar att man bara gått efter vad hon sa. Jag hade också velat ha det med som uppfödare i ett sånt klipp. (lyckades inte avgöra varken bu eller bä om hundarna i klippet).Vill klaga på att det sägs att hundarna i klippet är friska... Hur kan man veta det?
Kollade på hennes hemsida och avelsdata...Antar att man bara gått efter vad hon sa. Jag hade också velat ha det med som uppfödare i ett sånt klipp. (lyckades inte avgöra varken bu eller bä om hundarna i klippet).
Eh, man kan aldrig ha för mångaRensade precis bland mina hundsaker, kan väl konstatera att selar och halsband borde det bli köpstopp på här hemma ett bra tag framöver. Men samtidigt vet man väl hur det kommer bli med den saken
Har dessutom anmält mig och Lex till en vardagslydnadskurs, bara hoppas vi får en plats. Hade verkligen behövt komma ut i klubbsammanhang igen också.
Så vad var det för ras utan ljug?Det handlade om salukis! *ljuger mig blå*
En av "dina" raserSå vad var det för ras utan ljug?
men va fan,nu måste jag ju leta o titta,kan någon länka till mig är ingen data människa,please!En av "dina" raser