Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ena tik hade sitt höglöp dag 24-28 senastDygn 16.
Nu får hon se till att bli knullbar här
Det är sååå träligt att gå och vänta. Hon har mognat något men inte som vi är vana vid att våra egna gör. Men alla är ju individer....
Så vi åker till uppfödaren i morgon eftermiddag igen och ser hur hundarna reagerar på varandra. Blir det inget blir detbprog-test på Tors, då hinner vi få det svaret innan helgen.
Men jäklar vilken go och enkel hund detta är. Hon kan gärna få stanna länge
Åh, min gammelhund har börjat med en ny, otroooligt störig vana Han vill plötsligt leka flera gånger om dagen med unghunden vilket i sig är jätteroligt såklart. Men när han ska få igång unghunden så står han still och skäller något helt otroligt gällt skall så det ekar i kaminen och låter fruktansvärt. Mina öron
TackEtt extra gilla för profilbilden
Har han täcke på sig nu på vintern?Gubben har blivit så fruktansvärt tovig på sistone! Vet inte varför. I vanliga fall brukar jag bara kamma öron, ben, svans och där selen har suttit. Nu har han MASSA tovor längs med sidorna som jag inte upptäckt, så det blir till att klippa bort dem
Har han täcke på sig nu på vintern?
Min hund får tovor av täcket när det går fram och tillbaks, det flätar ihop sig och blir som en filtmatta. Blir så av alla täcken vi har haftJa, men det brukar han ha. Men nu när du säger det så är det här glansigt på insidan. Innan har han haft ett med flis. Det kanske är därför?
Ja, men det brukar han ha. Men nu när du säger det så är det här glansigt på insidan. Innan har han haft ett med flis. Det kanske är därför?
Kan det vara vinterpälsen som börjar släppa och gör att det tovar sig lite extra?
I eftermiddag åkte vi till uppfödaren.Min ena tik hade sitt höglöp dag 24-28 senast
@liasa Är han kastrerad?