Sååå avundsjuk
Men... Men... Ro hit!
Den var aaaaasbraaaaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sååå avundsjuk
Men... Men... Ro hit!
Den var aaaaasbraaaaa
Du kan väl sälja den till mig när du har gett uppJag har precis köpt @Kakis gamla och är mycket uppspelt över allt jag kan träna med Billy Brun framöver. Han kanske till och med kan lära sig att gå fot
Den kommer få ett bra hemJag har precis köpt @Kakis gamla och är mycket uppspelt över allt jag kan träna med Billy Brun framöver. Han kanske till och med kan lära sig att gå fot
Här är det ingen som lider några pinor... I februari ska han iväg och bo hos barnvakt medan jag hälsar på mina föräldrar i Portugal. Tjejen har också två borzoier och flera hektar inhägnad fårhage att tillgå, så då jävlar ska det bli åka av. Två snabba kompisar och massor med utrymme. Han kommer vara helt ledbruten när han kommer hem
Menar du en sån gummibubbla?Gah! Försöker hitta min vattentäta hundsko här hemma. Hade en i gummi, men den har inte behövs på något år... Nu behöver jag den till Aysu, men jag vet inte var den är. Vet inte heller var det går att köpa något liknande, de djuraffärer jag kollar på nätet nu verkar inte ha något. Någon som har tips på affär?
Gah! Försöker hitta min vattentäta hundsko här hemma. Hade en i gummi, men den har inte behövs på något år... Nu behöver jag den till Aysu, men jag vet inte var den är. Vet inte heller var det går att köpa något liknande, de djuraffärer jag kollar på nätet nu verkar inte ha något. Någon som har tips på affär?
Menar du en sån gummibubbla?
Ballongskor?
De finns ju så gott som överallt nu tror jag...?
Eller mer som en riktig gummistövel? Något sådant har jag sett på Teba har jag för mig.
Mer som gummistöveln som Monstermom har bild på.
Innan någon undrar om jag har någon spännande fetisch så syns inte den jäkla bilden i min firefox.
Såg nu i chrome att jag lyckats lägga in ett antal bilder trots allt.
Det är du som är stövel-nicklas/Kenneth! Jag VISSTE det!!
Jag fick en Treat&Train (fd MannersMinder) i julklapp av föräldrarna, och igår fick den hänga med på träning. Perfekt att kunna belöna unghunden som ligger på paus på bänken medan man tränar den äldre
Så det är en fjärrstyrd godsmatare?