Uppdatering och snackistråd 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas bara han inte sätter tänderna i en sån här :laugh:
pomeranian-puppy.jpg
Är den riktig:confused:

Ser ut som en leksak!

@OTCA Är det en retriever du har?(Tycker det ser ut så på avatarbilden) Om så är fallet kan jag ju meddela att jag fortfarande går och väntar på att min labrador ska bli "mogen".. Han fyller 4 nu i vår:angel: Och min golden, som fyllt 2, ska vi inte ens prata om.. :D

Delvis retriver, han är blandras (hans pappa är golden (SKK) och hans mamma är BC/Golden.
Haha jaa det låter som retrivers! :D Stämmer väl med mina kompisars retrivers. Kanske får hoppas på att han är lite mogen vid 5-6års ålder :p.

Var riktigt stolt över honom ikväll på rallylydnadskursen - fantastiskt fokus på mig! :banana:

Senast ändrad:
:rofl:

Ska visa det där för min sambo. Jag säger nämligen också så och då säger han :cautious:.
Inte nog med att jag har hundsaker, jag har även ett helt rum fyllt med andra djur och de behöver ju också saker!! Visst? De behöver verkligen två lagerhyllor och en byrå fylld med saker? :angel:

Ebrah är förlåten för att hon skämde ut mig fullständigt i skogen i lördags. Idag när hon var lös i skogen så mötte vi först en bearded collie, då var Ebrah visserligen bredvid mig och jag är inte säker på att hon hann se den innan jag kallade in henne, men ja, jag fick tag på henne i tid ;) Senare var hon en bit framför mig på en väg. Precis när jag börjar tänka att hon är lite för långt ifrån mig för att det ska kännas ok så tvärstannar hon och jag ser något som rör sig bakom några träd. Jag kallade in henne och hon kom :banana: Det visade sig kort därefter vara en man med en tax. Men ja, hon fick syn på dem först och lät bli att rusa fram för att leka. Duktigt valpskrälle!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 423
Senast: Scandi
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 037
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter