R
Raderad medlem 94602
Är den riktigHoppas bara han inte sätter tänderna i en sån här
Ser ut som en leksak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den riktigHoppas bara han inte sätter tänderna i en sån här
Hoppas det är en leksakÄr den riktig
Ser ut som en leksak!
Rensar bland lite hundsaker som har legat i ett hörn i vardagsrummet
Nej, jag är inte en samlare, jag behöver allt
@OTCA Är det en retriever du har?(Tycker det ser ut så på avatarbilden) Om så är fallet kan jag ju meddela att jag fortfarande går och väntar på att min labrador ska bli "mogen".. Han fyller 4 nu i vår Och min golden, som fyllt 2, ska vi inte ens prata om..
Inte nog med att jag har hundsaker, jag har även ett helt rum fyllt med andra djur och de behöver ju också saker!! Visst? De behöver verkligen två lagerhyllor och en byrå fylld med saker?
Ska visa det där för min sambo. Jag säger nämligen också så och då säger han .
Ja, såklart de behöver. Kan man köpa för mycket saker till sina djurInte nog med att jag har hundsaker, jag har även ett helt rum fyllt med andra djur och de behöver ju också saker!! Visst? De behöver verkligen två lagerhyllor och en byrå fylld med saker?
Ja, såklart de behöver. Kan man köpa för mycket saker till sina djur
Vad för fel är det på pinnar och kottar från skogen? Dagens hundar...så bortskämda. Suck
Läste nyss att Ammos pappa OCH faster ska representera Sverige i IDC VM i Ungern i Maj (för andra året i rad!). Jättekul!!
Men det får ju en att känna lite press
Det är IPO VM för dobermann.Ehm... vad är IDC?
International dobermann clubEhm... vad är IDC?
Ah så klart. Dumt av mig att inte säga vad det stod för xDInternational dobermann club
Ah så klart. Dumt av mig att inte säga vad det stod för xD
Det är IPO VM för dobermann.
Cape Secure Artillery o Angel's Kiss.Jag kanner Tommy och Eleonore ... vilka ar din hund's slaktingar?
Kul!Coolt! Jag kommer att folja dem och titta sarskilt pa "dina" hundar.