Samma härDet är väl ungefär den anledningen jag också kan se, men jag hade ändå lagt pengarna på andra saker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härDet är väl ungefär den anledningen jag också kan se, men jag hade ändå lagt pengarna på andra saker
Får de champagne istället, divorna?
Ja, jag har själv sagt att om (när) min blir champion ställer vi in alla utställningar i Sverige. Förutom titel-utställningarna. Men som @Red_Chili säger så finns det ju några anledningar iallafall. Men ja, det är ruskigt dyrt när man egentligen inte kan vinna något.. I min ras är championklasserna typ alltid störst..Varför ens ställa ut en utställningschampion om det inte är något särskilt alltså, det är ju inte precis gratis att ställa ut, man kan ju göra annat som är mycket roligare
Mät dig med tjocktröja på?
Den har jag också, men jag tycker den är för tunn, också gillar jag inte fickorna, så den var ett dumt köp för mig. Har använt väst mkt mer än jacka. Men den kanske går att sälja kom jag precis påJag har Hööks hundförarjacka, ser den mer som en mellanting jacka. Helt ok med fickor och inte så fasligt dyr!
Fick min jacka idag (du kan nog gissa färgen ) och jag är kär! Naturligtvis var det varmt ute Så jag går och hoppas på lite lagom kylaJag har den nya Arrakjackan och jag är fullkomligt kär . Den gamla modellen tyckte jag var lite väl klumpig (men VÄLDIGT bra när man stod still i -15 och tittade på träningskompisarna ) den nya tycker jag är mycket smidigare
Jag var och tävlade igår, och på morgonen var jag frusen så jag hade den svarta softshelljackan under och Arrakjackan över, när det blev varmare sen på dagen så hade jag bara softshellen. Så är man riktigt varm så skulle nog bara jackan vara ett bra val, så kan man få in tröjor under den sen när det blir ännu kallare
Fick min jacka idag (du kan nog gissa färgen ) och jag är kär! Naturligtvis var det varmt ute Så jag går och hoppas på lite lagom kyla
Så himla glad! Var och röntgade vovve i onsdags, och igår var vi och patellaundersökte. Patellan var ua!
Hon som röntgade sa att SKK hade avläsningsdagar tisdag och torsdag så hon trodde att de kanske skulle läsa av plåtarna igår och isåfall skulle det komma ut på hunddata när de uppdaterade under natten. En kan säga att jag spammat F5 knappen inatt på jobbet Höll precis på att somna framför datorn och tänkte att jag skulle kolla en sista gång - nu har resultatet kommit in! HD grad A, ED Ua (0)
Var försiktig i gallertrappor dock... Tänkte att det är bra miljöträning fram till att hunden drog av sig två klor i en...Idag är jag stolt över lillpumin På promenaden imorse hittade jag en gallertrappa som inte var en spiral, som vi övat lite i innan - typ beröm för att han sätter upp framtassarna på andra trappsteget. Här gick jag helt enkelt bara upp med gubben till "avsatsen" vid dörren. Han tvekade inte en sekund att följa efter, även om han gick bredbent och lågt. Massa beröm och godis. Sen skulle vi gå ner och.... "Matte, det är jätteläskigt!" Så jag la lite tryck i kopplet (drog absolut inte) och lockade. Vips började han gå. Massa beröm på vägen också godis när han kom ner. Men det roligaste var att se hur nöjd han var efteråt Några skall också struttade han omkring som en stolt tupp. Duktig hund! Det är så kul att se hur han blir mer och mer säker i sin kropp och litar på mig på ett sätt han inte gjorde för två månader sen.
Grattis. Det där är en lättnad kan jag erkänna!Så himla glad! Var och röntgade vovve i onsdags, och igår var vi och patellaundersökte. Patellan var ua!
Hon som röntgade sa att SKK hade avläsningsdagar tisdag och torsdag så hon trodde att de kanske skulle läsa av plåtarna igår och isåfall skulle det komma ut på hunddata när de uppdaterade under natten. En kan säga att jag spammat F5 knappen inatt på jobbet Höll precis på att somna framför datorn och tänkte att jag skulle kolla en sista gång - nu har resultatet kommit in! HD grad A, ED Ua (0)
Var försiktig i gallertrappor dock... Tänkte att det är bra miljöträning fram till att hunden drog av sig två klor i en...