Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad hög man kan bli på hundträning ibland även om det idag innebar klickerpass i köket på temat alla möjliga trick till grenar vi inte håller på med... Men ändå
Åh vad hög man kan bli på hundträning ibland även om det idag innebar klickerpass i köket på temat alla möjliga trick till grenar vi inte håller på med... Men ändå
Min prick haltar till o från.. Har hittat samband med att han brukar halta efter att han fått springa lös i skogen. Oftast haltar han efter vila, sen värmer det ur och dagen efter är han ohalt igen. Igår var han lös, haltade på kvällen men värmde ur. Idag haltar han konstant Blir en tur till veterinären. Armbågarna är ju inte röntgade så det behöver vi väl göra. Fasar över resultatet..
Tack! Dom är otursförföljda våra prickar. Nu har jag dock badat honom (jäkla hudproblem ) och det verkar som han har ont i tassen och inte armbågen. Han pep när jag tvålade in tassen iallafall. Efteråt försökte jag känna och klämma o böja.. Men först reagera han inte alls och sen reagera han på alla tår Kan bli en spännande historia det här med..Fy! Håller tummarna för er!
Tack! Dom är otursförföljda våra prickar. Nu har jag dock badat honom (jäkla hudproblem ) och det verkar som han har ont i tassen och inte armbågen. Han pep när jag tvålade in tassen iallafall. Efteråt försökte jag känna och klämma o böja.. Men först reagera han inte alls och sen reagera han på alla tår Kan bli en spännande historia det här med..
Såg förresten att några av din hunds syskon ställdes i Högbo, men såg inte till dom tyvärr då valparna gick i en annan ring.
Absolut! Dels för att få bryta av lite (särskilt för mig som lätt lägger in för mycket krav), dels för att man fortfarande tränar bra saker (typ samarbete /relation och kroppskontroll) och dels för att det är rätt konfliktfritt...Sådana träningspass brukar vara så jäkla roliga Jag tror att det är jättenyttigt att ibland träna saker som inte "passar in" i någon av de tävlingsgrenar som man tänkt hålla på med.
Synd att vi bor i olika delar av landet, det hade vi gärna hakat på!Igår tog vi med hela flocken till sandtaget igen. Fantastisk träning för hundarna att springa där! Sambon fick klättra upp på kanten till gropen och ropa upp hundarna. Jag var kvar nere och ropade ner. Vi sickade dom upp och ner och la in olika komandon. de var helt slut efteråt!
Sen tog vi en go skogspromenad och hade turen att hitta en del svamp. Hundarna hittade äckliga, illaluktande diken. Tyvärr äter min lille svamp. Förr handlade det mer om att sno kantareller ur korgen och tugga sönder men nu nappar han i sig alla möjliga sorter och han äter dom verkligen. Är rädd att han ska bli sjuk
Vi får vakta honom som en hök i skogen. Ska man behöva ha munnkorg på han för att ha honom lös i skogen?
Igår tog vi med hela flocken till sandtaget igen. Fantastisk träning för hundarna att springa där! Sambon fick klättra upp på kanten till gropen och ropa upp hundarna. Jag var kvar nere och ropade ner. Vi sickade dom upp och ner och la in olika komandon. de var helt slut efteråt!
Sen tog vi en go skogspromenad och hade turen att hitta en del svamp. Hundarna hittade äckliga, illaluktande diken. Tyvärr äter min lille svamp. Förr handlade det mer om att sno kantareller ur korgen och tugga sönder men nu nappar han i sig alla möjliga sorter och han äter dom verkligen. Är rädd att han ska bli sjuk
Vi får vakta honom som en hök i skogen. Ska man behöva ha munnkorg på han för att ha honom lös i skogen?
Frasse tar alla möjliga.Det hade passat mina tjejer att springa upp och ner dar ett tag. Jag fick sjalv ga upp och nerfor branta bergs backar i gar for att mina tjejer skulle springa dar, men de gar ju, tack och lov, hela tiden fram och tillbaka sa det blev lite mer motion an for mig i alla handelser. Fast jag har ont bakpa benen i dag.
Princess Diva at ocksa svamp forra sommaren i Sverige. Jag tror att det har samband med att man sjalv plockar sa det blir interessant och ar hunden en avloppskvarn aker allt ner ocksa. Jag var jattenervos for att hon skulle ta "fel" svamp anda tills jag insag att hon BARA tog svampar som jag var interesserad i och att det formodligen var for att jag beromde henne for att hitta svamp at mig nar det forst borjade komma svamp.
Äsch...var inte så kräsen. Med lite ketchup så slinker det mesta ner
Vissa dagar är jag gladare än andra över att inte vara hund...
Jag förstår dig - det saknas ju kniv och gaffel
Hade varit kul med lite sällskap. Oftast är man ju alltid ensam. Och man snöar in lite på att göra samma saker.Synd att vi bor i olika delar av landet, det hade vi gärna hakat på!