P
pippi27
Kira, har gått ner mycket i vikt, nästan så att hon har gått ner för fort :smirk: Hon är ju med mig hela dagarna, rör på sig väldigt mycket, hänger med till stallet och ut med hästarna. Har ökat på hennes mat en hel del för att hon inte ska tappa hull allför fort. Börjar få bukt med en hel del av hennes märkliga påhitt, TV-beroendet har minskat men hon är fortfarande väldigt PÅ TV:n. Här för några dagar sedan skulle hon stoppa en fårskock i Tv:n
Nu går hon helt lös, lydnaden sitter som smäck, hon går inte många steg utan att kolla var jag håller hus. Hon har ännu inte upptäckt vad kul det är att hjälpa till med saker här inne men det går framåt även på den punkten.
Hon är superb på att valla in lösa nötkreatur, fast självförtroendet ligger fortfarande lågt.
Andra hundar är ett problem, hon har ju inte träffat andra tidigare så hon har inget vidare hundspråk. Det lilla självförtroende hon har flyger bort när vi möter andra hundar.
Jag är ändå rätt nöjd med henne.
Nu går hon helt lös, lydnaden sitter som smäck, hon går inte många steg utan att kolla var jag håller hus. Hon har ännu inte upptäckt vad kul det är att hjälpa till med saker här inne men det går framåt även på den punkten.
Hon är superb på att valla in lösa nötkreatur, fast självförtroendet ligger fortfarande lågt.
Andra hundar är ett problem, hon har ju inte träffat andra tidigare så hon har inget vidare hundspråk. Det lilla självförtroende hon har flyger bort när vi möter andra hundar.
Jag är ändå rätt nöjd med henne.