Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I dag har systrarna blivit introducerade för skydd. Lite lätta bitövningar i kudde. Såg ok ut. Mamma Mu fick bita lite "på riktigt" i figge. Något hon tycker är hejdlöst kul.
Skägget fick vi vara hemma med lillhusse och de har haft maratonbus. Bollkastning och tillräckligt med kamp för att förstöra en av schäfrarnas kampleksak. Det finns mycket styrka i den lille skiten
Mamma Mu-gympa
Hittade ett ställe nu Inte det billigaste, men frukost ingick och det ligger precis längs med resvägen (till skillnad från de billigare boendena jag hittade)Någon här som har tips på övernattning nära Hässleholm (eller norrut)? Hundarna tävlar vid Hovdala Slott nästa helg och jag insåg nu att jag inte fixat övernattning än... Googlar lite nu men möttes direkt av "husdjur ej tillåtna" på hemsidor
Äh, jag sa ju att du skulle skaffat dig en billig skåpbil istället Hade min gård vart närmare din destination hade du fått slagga i lillstugan. Kanske finns nån annan bukefalist i närheten?
I det momentet är det bara en sak man INTE ska glömma, att tacka gruppen innan man går ur (eller det kanske bara är viktigt utomlands)Jag har spenderat dagen med att "stå i gruppen" på BH prov och det var superintressant ur många perspektiv. Dels var det väldigt kul att stå inne på planen och se de tävlande ur den vinkeln. Det kom fram väldigt mycket som jag aldrig hade kunnat se som vanlig åskådare men framförallt släppte prestationsångesten för min del. Det behöver inte vara så jävla perfekt för att vara godkänt!!
I det momentet är det bara en sak man INTE ska glömma, att tacka gruppen innan man går ur (eller det kanske bara är viktigt utomlands)
Jag brukar ställa in filtret "husdjur tillåtna" när jag söker på typ booking och hotels, tycker det underlättar enormt mycketHittade ett ställe nu Inte det billigaste, men frukost ingick och det ligger precis längs med resvägen (till skillnad från de billigare boendena jag hittade)
Jag provade det och första stället jag hittade hade ändå "husdjur EJ tillåtna".. Usch. Den här resan gör mig nervös. Mycket för att jag inte ens har en bil att köra i. Min nuvarande gav upp förra veckan, eller ja, den går att köra men bör inte köras (så jag kör bara raka vägen till och från jobbet). Har inte hittat någon ny än och vet alltså inte hur jag ska ta mig ner till Skåne riktigt. Blöh.Jag brukar ställa in filtret "husdjur tillåtna" när jag söker på typ booking och hotels, tycker det underlättar enormt mycket
Så himla märkligt! Jag bokade boende i fredags efter att ha sökt just så och det fungerade superbra (hittade görsött ställe i Skåne liksom )Jag provade det och första stället jag hittade hade ändå "husdjur EJ tillåtna".. Usch. Den här resan gör mig nervös. Mycket för att jag inte ens har en bil att köra i. Min nuvarande gav upp förra veckan, eller ja, den går att köra men bör inte köras (så jag kör bara raka vägen till och från jobbet). Har inte hittat någon ny än och vet alltså inte hur jag ska ta mig ner till Skåne riktigt. Blöh.
Så himla märkligt! Jag bokade boende i fredags efter att ha sökt just så och det fungerade superbra (hittade görsött ställe i Skåne liksom )
Men trist med bilen! Du kan inte åka med någon annan som också ska tävla? Eller ta tåget delvis och åka med någon till tävlingsplatsen?
Jag har spenderat dagen med att "stå i gruppen" på BH prov och det var superintressant ur många perspektiv. Dels var det väldigt kul att stå inne på planen och se de tävlande ur den vinkeln. Det kom fram väldigt mycket som jag aldrig hade kunnat se som vanlig åskådare men framförallt släppte prestationsångesten för min del. Det behöver inte vara så jävla perfekt för att vara godkänt!!