Uppdatera ännu mera, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hund kan gå ( om än lite försiktigt) på sin tass igen!
Dolde sig något böldliknande i ena tån, så nu är tass snittad och tömd och hund insatt på medicin mot infektion, så nu hoppas vi att det äntligen ska lösa sig och jag snart har tillbaka en hel och fungerande hund igen!

Bara över natten blev han så mycket bättre, igår orkade han ingenting.. la sig stup i kvarten när vi var ute och kissade, idag visade han tydligt att han ville gå till skogen på morgonen :D ( nu är det ju visserligen för tidigt, men skönt att se viljan i alla fall)

Gripa har en sån fantastisk arbetsmotor :love:

Var på klubben och tränade nu ikväll då det är allmän träning på onsdagar och jag gärna vill ha lite störning när jag väl åker iväg. Och alltså, 45 min träning och hon har samma intensitet i slutet som hon har i början.

Det känns som att det alltid finns mer mer och mer :love:

Och ännu bättre är att hon skötte sig riktigt fint trots att en körde agility och en annan verkade träna på att försöka korrigera bort skällande mot andra hundar (:meh:). Det var som att vi var ensamma på planen :love: Sån fantastisk känsla!

Nu ligger hon bredvid mig i soffan och sover på ena sidan, Ninja på andra och Viggo har bäddat ner sig under täcket i sängen :D

Ska sluta skriva på buke ett tag. Vågar inte ens skriva varför, kanske kommer det tillbaka och förstör mitt liv längre fram. Mycket ångest just nu.

Har du någon du kan prata med? Annars är du välkommen att höra av dig via PM.

mvh
Nej, ja, nja, jag brukar bara må dåligt av att prata med folk. Ännu mer ångest över att slösa bort folks tid, och att det sprids om varför jag har ångest..

Är så sjukt jäkla rädd för framtiden, det kan jag iallafall säga. Det är en av anledningarna. Att jag förstör mitt liv innan det ens börjat på riktigt, trots att jag verkligen försöker att inte göra det. Men på något vis gör jag det ju ändå, för jag är ju inte riktigt rätt funtad.

Så, jag behöver en paus. Stilla oron. Det blossar säkert bara upp för att jag haft det tufft den senaste tiden. Väldigt, väldigt många stressmoment och saker att oroa mig över. Det har blivit lite för mycket. Eller tja.. Ganska mycket för mycket. Min felkopplade hjärna orkar inte riktigt med.

Nej, ja, nja, jag brukar bara må dåligt av att prata med folk. Ännu mer ångest över att slösa bort folks tid, och att det sprids om varför jag har ångest..

Är så sjukt jäkla rädd för framtiden, det kan jag iallafall säga. Det är en av anledningarna. Att jag förstör mitt liv innan det ens börjat på riktigt, trots att jag verkligen försöker att inte göra det. Men på något vis gör jag det ju ändå, för jag är ju inte riktigt rätt funtad.

Så, jag behöver en paus. Stilla oron. Det blossar säkert bara upp för att jag haft det tufft den senaste tiden. Väldigt, väldigt många stressmoment och saker att oroa mig över. Det har blivit lite för mycket. Eller tja.. Ganska mycket för mycket. Min felkopplade hjärna orkar inte riktigt med.
Jag är ganska säker på att de av oss som erbjudit dig att prata via PM inte skulle drömma om att på något vis outa dig vare sig här eller på andra delar av nätet. Ta hand om dig! :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 106
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 124
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III