Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger halvdöd i en tältsäng, efter en lång hundträningsdag med Ammos uppf. Älskar att vara här. Lär mig så jävla mkt, fattar bara inte varför jag inte kan träna så här jämt istället för att vara så jäkla inkonsekvent.
Min spark i röven är att anmäla mig till tävling,då har jag inget val,vill jag inte skämma ut mig o hunden så måste jag träna för jag har för mycket vinnarskalle för att gå in på plan o ställa till det,det skämset får man ändå när man tävlar med egensinniga dobbisar som gärna tänker själva.Visst ar det 10,000 kronors fragan? Varfor kan man inte vara lika fokuserad och ha samma raka linjer och super plan nar man tranar sjalv som nar man tranar med en hel grupp med bra tranare och super hundar?
Jag har faktiskt tagit ett "white board" och skriver ner vad jag tanker gora varje vecka med varje hund. Sedan tranar jag tillsammans med en grupp som ocksa ar tranare en gang i veckan (ibland varannan vecka) och det har verkligen hjalpt.
Numera har jag en klar plan och kan darfor vara konsekvent varje gang jag gar ut for att trana ... och om jag inte kanner att "planen" sitter tranar jag inte.
Alltså hur glömsk får man vara. Har massor med plasthandskar hemma, men glömmer helt bort dom och ställer mig och skär upp rå vom utan dom - och det är så lätt att få bort lukten från händerna sen *ironi*
Det luktar så fint så
Ska sluta skriva på buke ett tag. Vågar inte ens skriva varför, kanske kommer det tillbaka och förstör mitt liv längre fram. Mycket ångest just nu.
Ska sluta skriva på buke ett tag. Vågar inte ens skriva varför, kanske kommer det tillbaka och förstör mitt liv längre fram. Mycket ångest just nu.
Precis likadant för mig fast ja, med salukis istället för dobbisar såklartMin spark i röven är att anmäla mig till tävling,då har jag inget val,vill jag inte skämma ut mig o hunden så måste jag träna för jag har för mycket vinnarskalle för att gå in på plan o ställa till det,det skämset får man ändå när man tävlar med egensinniga dobbisar som gärna tänker själva.
Ta hand om dig!Ska sluta skriva på buke ett tag. Vågar inte ens skriva varför, kanske kommer det tillbaka och förstör mitt liv längre fram. Mycket ångest just nu.
Finns det någonstans man kan kolla upp en importerad hunds föräldrar, som inte visas i avelsdata eller hunddata? mvh okunnig