Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag har många gånger funderat på att skaffa årskort!Jag har aldrig varit där, är det intressant/roligt även om man är vuxen?
Jag har aldrig varit där, är det intressant/roligt även om man är vuxen?
Låter som att det är värt ett besök då nämnde för några vänner att jag ville dit men de tyckte att jag var för gammal när jag är +25, men då ignorerar jag dem
Låter som att det är värt ett besök då nämnde för några vänner att jag ville dit men de tyckte att jag var för gammal när jag är +25, men då ignorerar jag dem
Jag läste universum, alltså rymden typ. Kände att tråden kunde spåra ur hahaJag har aldrig varit där, är det intressant/roligt även om man är vuxen?
Ja precis! Jag är nästan på väg att starta en tråd där jag undrar varför så många verkar koppla ihop att vara vuxen och vara tråkig?39-årig civilingenjör i teknisk fysik som uppskattade besöket i somras mycket (och har varit där tidigare). Jag tycker att de lagt upp de flesta utställningarna så bra så att barn som bara kan observera fenomenets effekter (5-årsåldern?) till oss vuxna som har väldigt god förståelse för principerna bakom har god behållning av dem.
De enda jag kan tänka mig tycker att det är stentrist är de som inte är ett dugg intresserade av hur världen fungerar. Och det kan säkert infalla i 15-25-årsåldern för en del. För oss som alltid är nyfikna på att veta och förstå mer finns inget bäst-före-datum.