Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är jag Honey-bun... laddad och klar för en tripp med dig till Frankrike...
Jag tror de fabulerar om den rosa klänningen och tror mer på det där med att rosa drinkarna påverkat färgseendet..
Tack, det ska bli kanon-kul
Är det rosa och blå/gult som är dresscode för helgen? känns som jag får göra en djupdyk i garderoben i så fall
Jag lär köra mitt rosa antar jag...en o annan blå/gul pryl får väl dock följa med...
Sen tror ja guldskorna blir nerpackade i år faktiskt
Hästsköteriet stämmer, men att jag skulle somna tycker jag är elakt förtal Jag blundade och vilade ögonen i två sekunder bara
Guldskor Ingen dum idé... Blå/gul tröja och guldskor
Vad är det för väder i Frankrike vid den här årstiden?
Ja om 2 sek är samma som 2 timmar i din värld så
Du sov ju så himla sött så jag bara kunde inte väcka dig
Man kan köpa biljetter på plats. Vi får väl svida ut oss ordentligt för en gångs skull. Ska också ha guldskor.
Guldskor?! Ja varför blir jag inte förvånad :smirk:
Jag köpte faktiskt två par skor på väg hem efter bruksprovet i vintras, någon inspirerade mig lite
Hur gör man förresten för att ta sig in på festen då? Klär sig rosa och glider med i kölvattnet Kan man köpa biljetter eller är det bara ryttare/hästägare som är tillåtna?
Ni kan ju shoppa massor med kläder i Paris så slipper ni asa med allt ändå från Sverige! Och GISSA om MrsL kommer att bli grön av avund i så fall!
Ni kan ju shoppa massor med kläder i Paris så slipper ni asa med allt ändå från Sverige! Och GISSA om MrsL kommer att bli grön av avund i så fall!
*kl*
Definitiv lista över svenska ekipage från förbundets sida:
6-åriga hästar
Mitras Eminem - Dag Albert
Leufuria - Christoffer Forsberg
7-åriga hästar
Moustic de Canta - Victoria Carlerbäck
Bookmaker - Tobias Grönberg
Silver Johnnie - Malin Larsson
Mister Pooh - Niklas Lindbäck
Mr Spiritus - Anna Hilton