Unghäst-VM- Le Lion

Sv: Unghäst-VM- Le Lion

Efter allt hennes pimlande på White Russians i lördags så är det ingen som tror på faktan om hästsköteriet! Så var lugn du.

Här är jag Honey-bun... laddad och klar för en tripp med dig till Frankrike... :D

Jag tror de fabulerar om den rosa klänningen :rofl: och tror mer på det där med att rosa drinkarna påverkat färgseendet..

Välkommen till rosa cluben ;)

Ser fram emot ett nytt ansikte i Lion...Trevligt:)

Hästsköteriet stämmer, men att jag skulle somna tycker jag är elakt förtal :devil: Jag blundade och vilade ögonen i två sekunder bara :angel:

Tack, det ska bli kanon-kul :rofl:

Är det rosa och blå/gult som är dresscode för helgen? känns som jag får göra en djupdyk i garderoben i så fall :D

Tack, det ska bli kanon-kul :rofl:

Är det rosa och blå/gult som är dresscode för helgen? känns som jag får göra en djupdyk i garderoben i så fall :D

Jag lär köra mitt rosa antar jag...en o annan blå/gul pryl får väl dock följa med...

Sen tror ja guldskorna blir nerpackade i år faktiskt :D

Jag lär köra mitt rosa antar jag...en o annan blå/gul pryl får väl dock följa med...

Sen tror ja guldskorna blir nerpackade i år faktiskt :D

Guldskor:idea: Ingen dum idé... Blå/gul tröja och guldskor:rofl:

Vad är det för väder i Frankrike vid den här årstiden?

Guldskor:idea: Ingen dum idé... Blå/gul tröja och guldskor:rofl:

Vad är det för väder i Frankrike vid den här årstiden?

Förra året var det väldigt blandat. regnade en del, o så tittade solen fram då o då..då blev det genast väldigt varmt!!!

Fast inte en enda dag tror ja att ja gick utan långärmat faktiskt...så sommarkläder behövs inte tyvärr...även fast ja gärna hellre haft flipp flopsen än gummistövlar ;)

Guldskor?! Ja varför blir jag inte förvånad :smirk:
Jag köpte faktiskt två par skor på väg hem efter bruksprovet i vintras, någon inspirerade mig lite :angel:
Hur gör man förresten för att ta sig in på festen då? Klär sig rosa och glider med i kölvattnet :D Kan man köpa biljetter eller är det bara ryttare/hästägare som är tillåtna?

Man kan köpa biljetter på plats. :) Vi får väl svida ut oss ordentligt för en gångs skull. Ska också ha guldskor.

Man kan köpa biljetter på plats. :) Vi får väl svida ut oss ordentligt för en gångs skull. Ska också ha guldskor.

tsss....i sina gyllenskor..eller vad hihi.... tänkte på mina galaskor du vet ;)

Vi får sluta prata så mycket om det nu...jag längtar ju så ja håller på att spricka!!!!!!!!!!!

Guldskor?! Ja varför blir jag inte förvånad :smirk:
Jag köpte faktiskt två par skor på väg hem efter bruksprovet i vintras, någon inspirerade mig lite :angel:
Hur gör man förresten för att ta sig in på festen då? Klär sig rosa och glider med i kölvattnet :D Kan man köpa biljetter eller är det bara ryttare/hästägare som är tillåtna?

Klä dig o rosa, släpp ut ditt böljande blonda hår så kommer man in över allt där nere bland alla fransoserna...:D

Gummistövlar:eek: Det kommer bli tungt i packningen... Paraply/regnställ går bra att knöla ner...

Men ni menar då med andra ord att jag kan behöva packa ner nåt snyggt också :cool: Behöver jag nog i vilket fall som helst. Vi kan ju inte gå ut och äta middag i Paris och se ut hur som helst, eller hur Nelle :angel:

Ni kan ju shoppa massor med kläder i Paris så slipper ni asa med allt ändå från Sverige! Och GISSA om MrsL kommer att bli grön av avund i så fall! :idea:

Ni kan ju shoppa massor med kläder i Paris så slipper ni asa med allt ändå från Sverige! Och GISSA om MrsL kommer att bli grön av avund i så fall! :idea:

Så långt har jag inte ens tänkt än :angel::idea: Hehe, shoppa :devil: Ja, jag har tänkt leva på nudlar i vilket fall som helst fram till denna resa...

*kl*

Definitiv lista över svenska ekipage från förbundets sida:

6-åriga hästar
Mitras Eminem - Dag Albert
Leufuria - Christoffer Forsberg

7-åriga hästar
Moustic de Canta - Victoria Carlerbäck
Bookmaker - Tobias Grönberg
Silver Johnnie - Malin Larsson
Mister Pooh - Niklas Lindbäck
Mr Spiritus - Anna Hilton

Jaha, då undrar man ju varför inte Fernet ska gå? :confused: Ingen skada efter Breeders hoppas jag.

*kl*

Definitiv lista över svenska ekipage från förbundets sida:

6-åriga hästar
Mitras Eminem - Dag Albert
Leufuria - Christoffer Forsberg

7-åriga hästar
Moustic de Canta - Victoria Carlerbäck
Bookmaker - Tobias Grönberg
Silver Johnnie - Malin Larsson
Mister Pooh - Niklas Lindbäck
Mr Spiritus - Anna Hilton

Ladies ladies, äntligen ett vettigt inlägg!:bow:

F ö har jag fått synpunkter på att den här tråden bör kastas då den bara innehåller internt tjatter... Jag väljer dock att låta den ligga men uppmanar er att ta ovanstående på chatten eller per PM.

/Lena, städansvarig på ft

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) UNGHÄST-VM FÄLTTÄVLAN, LE LION: De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers. I dag...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers där unghäst-VM i fälttävlan avgörs för...
Svar
0
· Visningar
616
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) På torsdagen gick startskottet för årets unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, 30 mil sydväst om Paris. Vid fredag...
Svar
0
· Visningar
662
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 092
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar