Unghäst-VM- Le Lion

Sv: Unghäst-VM- Le Lion

:rofl:

Färga du ditt...hahaha...Jag vet en ryttare som hade dött av skratt!

Men ska faktiskt till frissan på måndag...ska ja be henne blanda in lite blå gult när ja ändå sitter där...;)

Fast ett par blå gula höga hatar vore ju något..så vi kan sprida ut oss längs banan o verkligen SYNAS när svenskarna är ute på banan :)

Blågula hattar! :eek: Fegis!
Fråga min make om jag haft kornblått hår nångång...:angel:

:rofl:

Färga du ditt...hahaha...Jag vet en ryttare som hade dött av skratt!

Men ska faktiskt till frissan på måndag...ska ja be henne blanda in lite blå gult när ja ändå sitter där...;)

Fast ett par blå gula höga hatar vore ju något..så vi kan sprida ut oss längs banan o verkligen SYNAS när svenskarna är ute på banan :)

Men blondie, för dig och mig räcker det ju att färga andra halvan av håret blått, det ljusgula finns ju redan där :angel:
Btw så fattade inte jag heller att hon menade dig när hon snackade om kaninen... Undrar om det är Pooh som också blivit blond eller om alla som faktiskt förstod det är blonda :devil:

Mr Pooh måste vara väldigt lättad att inte BÅDE du och jag åker med i bilen. I helgen fick jag nämligen höra att vi är väldigt lika, vi är blonda och pratar VÄLDIGT mycket, han hade fått skavsår i öronen! Jag förstår inte alls vad han snackar om :confused: Dock hade han lite svårt att se mig i rosa :D (vilket jag också har)

Jag såg dig i en rosa klänning innan bruksprovsgalan i våras, i flera minuter, kråmandes framför spegeln! :D

Jag såg dig i en rosa klänning innan bruksprovsgalan i våras, i flera minuter, kråmandes framför spegeln! :D

:eek: Sch... Tyst med dig! Det hände inte alls! Jag tror att det var något som du "såg" efter att ha tittat för djupt i de ROSA drinkarna! :devil:

:eek: Sch... Tyst med dig! Det hände inte alls! Jag tror att det var något som du "såg" efter att ha tittat för djupt i de ROSA drinkarna! :devil:

Jag råkar nog veta vilken klänning det var, kanske ska ha med mej den till Lion?? så även ja får se dig mannekänga??;)

Jag råkar nog veta vilken klänning det var, kanske ska ha med mej den till Lion?? så även ja får se dig mannekänga??;)

Ta med den till henne! Den passade perfekt. Med sätt på henne en hakklapp också så hon inte dräglar ner den av rent ha-begär. :devil:

Mr Pooh måste vara väldigt lättad att inte BÅDE du och jag åker med i bilen. I helgen fick jag nämligen höra att vi är väldigt lika, vi är blonda och pratar VÄLDIGT mycket, han hade fått skavsår i öronen! Jag förstår inte alls vad han snackar om :confused: Dock hade han lite svårt att se mig i rosa :D (vilket jag också har)

Han ska nog få lite blondie skvaller under resans gång iallafall..ja lovar...jag kan värma upp honom lite smått inför vad han sedan kommer ha att vänta sig när blondin duetten är samlad :angel:

åh den är ju alldeles alldeles underbar :love:

men vad ska då JAG ha??? :confused:

Ha ha :rofl:. Något av allt annat du har i dina gigantiska garderober kanske! Svårt att välja vilket som ska med i LILLA väskan?
Packning måste minimeras så maken får plats med mkt öl på vägen hem hälsar han.

Ha ha :rofl:. Något av allt annat du har i dina gigantiska garderober kanske! Svårt att välja vilket som ska med i LILLA väskan?
Packning måste minimeras så maken får plats med mkt öl på vägen hem hälsar han.

Pytsan..på vägen hem har vi ju en hel lastbil att packa öl i...eller skicka med mina resväskor i...vilket som juh :D

Ah, jag vet inte ens om jag VILL umgås med er där nere längre... Men okej, jag erkänner. Jag hade faktiskt en rosa klänning på mig i ungefär 10 min sist jag var hos Pooh... Och den var faktiskt riktigt snygg :crazy:

Var är du SweetSelene? Mitt kära resesällskap och räddare i nöden. Du ska hjälpa mig i den här situationen???

Här är jag Honey-bun... laddad och klar för en tripp med dig till Frankrike... :D

Jag tror de fabulerar om den rosa klänningen :rofl: och tror mer på det där med att rosa drinkarna påverkat färgseendet..

Tjoho! Äntligen hittade du hit! Mina damer, får jag presentera min resekamrat SweetSelene :bow:

Hon är en bra tjej hon. Min ständiga medföljare på tävling och utmärkt hästskötare. (Förutom när hon somnar i solen och vaknar lagom till jag redan gjort i ordning hästen och suttit upp :devil: )

Tack, tycker det samma:D

Nelle har uppdaterat mig på info så jag har lite koll på vem som är vem :angel:

Nelle!! :devil: Var du tvungen att dra mina dåliga hästskötarsidor också?? :crazy:

Du glömde förresten nämna att jag innehar posten som förste Nelle-fotograferare också:idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) UNGHÄST-VM FÄLTTÄVLAN, LE LION: De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers. I dag...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers där unghäst-VM i fälttävlan avgörs för...
Svar
0
· Visningar
616
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) På torsdagen gick startskottet för årets unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, 30 mil sydväst om Paris. Vid fredag...
Svar
0
· Visningar
662
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 092
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?