Unghäst-VM- Le Lion

Sv: Unghäst-VM- Le Lion

Ja precis.... ;)

Vi får hoppas på det iallafall...ska bli så hiiiimla skoj att se dem i år igen :)

*Nelle lastar in alla flaggor jag har samt bara blå och gula kläder*
Hon har nämligen läst i Aalborg-tråden att det är så man ska göra :idea: :rofl:

*skrattar*...joo...men det är ingen ponnytävling dock detta :rofl:

Men du blir säkert jääääääättefin...Svenska flaggan kommer pryda taket iallafall...förra året hängde vi en jätteflagga precis i gången där alla Italienarna var tvunga att rida under var gång de gick ut från sina stallar...hehe...måste ju visa var skåpet ska stå ;)

*skrattar*...joo...men det är ingen ponnytävling dock detta :rofl:

Va :eek: Jag som tycker Mister ser så ponnyaktig ut :confused:

Nja, eftersom jag flyger ryan air så blir det nog svårt att få med sig flaggor (Som tur är :angel: )
Utmärka sig kan man ju göra på fler sätt :angel: Jag är ju idrottslärare så lite pipa har jag ju att ta till ute på terrängbanan :devil:

Pipa är kanon!!!! Sen tänkte ja att ett par blå gula fula hattar kan vi väl ha på oss o sprida ut oss över banan så vi kan hejja ordentligt. Av erfarenhet vet man ju att de franska hindervakterna inte alltid har rätt för sig, så behövs ett svenskt öga vid varje hinder tror ja ;)

Ja det vore skojj att få se med egna ögon, men jag får väl läsa bloggen antar jag. Men hålla tummarna för mister kan jag ändå göra utan att vara där. Glöm inte att fota så mkt du/ni bara kan för det vill vi se när ni är hemma igen.

Ja det vore skojj att få se med egna ögon, men jag får väl läsa bloggen antar jag. Men hålla tummarna för mister kan jag ändå göra utan att vara där. Glöm inte att fota så mkt du/ni bara kan för det vill vi se när ni är hemma igen.

Jag lovar..ska se till att kamerorna går varma o att Pooh sköter bloggningen som hon ska ;)

Det misstror jag inte någon av er med. Håller tummarna för mister och kretsen runt honom.

Men Pooh, du har ju visst "sålt" Mister.. :angel:

(Jisses, hur fick de ihop det där egentligen..?)

Tjejen har nog blandat lite vilt i sina anteckningar, lätt gjort.
Hon ringde o frågade om framtidsplanerna för Mister, efter det fick jag frågan om nån mer lovande häst var på gång, och då sa jag Cassius, 5 år osv, ska gå breeders i Gärds med sin ägare som köpte honom i våras och hennes namn.

Många har varit snabba att läsa avelsdelen i tidningen, det är ju ett bra betyg för intresset på den bilagan. ;)

ja jag reagerade direkt på att mister var såld.
Men sen läste jag ridsporthemsida o där stod de att tryckfelsnisse varit framme.

Hmm, eller nja, jag läste det efter att jag hade läst rättelsen på hemsidan.. :smirk:
Läste hela vanliga tidningen (såklart), men avelsbilagan har jag bläddrat i idag efter jag hade läst på nätet. Jag tycker inte bilagan var så bra gjord rent journalistiskt. MÅNGA fel i den, ska man göra den kan man väl se till att få det ordentligt gjort, den är ju snygg och så annars.

(Säger hon som har skrivit ett hästnamn på en ryttare i ett referat i nya numret.. :angel: )

Se till att börja jobba heltid där vettja! Då lär det bli fler sidor med intressant fälttävlan gissar jag! :D

Något helt annat, min käre make som är helt ovetandes om allt champagneprat här, kom precis fram o slängde upp en flaska champagne på mitt skrivbord, den hade han fått av en nöjd kund! Lite kul! :D

/Champagne-Charlie :cool:

TRO mig när ja säger att ja blivit totalt ner ringd av folk som frågat kring detta felaktiga inlägg!! Till sist fick ja ju ringa tidningen o be dem rätta till det. Folk är ju som hysteriska...;) Men nu är det löst iallafall och han är Inte såld...Tack o lov!:)

Se till att börja jobba heltid där vettja! Då lär det bli fler sidor med intressant fälttävlan gissar jag! :D

Något helt annat, min käre make som är helt ovetandes om allt champagneprat här, kom precis fram o slängde upp en flaska champagne på mitt skrivbord, den hade han fått av en nöjd kund! Lite kul! :D

/Champagne-Charlie :cool:

DEN SER VI FRAM EMOT PÅ LÖRDAG :banana:

Jag tillhör en av dem som kastade mig på telefonen till Pooh. Tyckte det verkade högst otroligt att det skull gått mig förbi :angel: Men man vet ju aldrig...

I år är det min tur att ringa dig, lovar att slå en signal efter resan! :)

Jaaa :banana: vore jätte kul. Får se om jag blir lika snopen som du vart när jag ringde dig förra året. Kommer läsa din blogg under hela resans gång.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) UNGHÄST-VM FÄLTTÄVLAN, LE LION: De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers. I dag...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers där unghäst-VM i fälttävlan avgörs för...
Svar
0
· Visningar
616
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) På torsdagen gick startskottet för årets unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, 30 mil sydväst om Paris. Vid fredag...
Svar
0
· Visningar
662
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 092
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar