Unghäst-VM- Le Lion

Sv: Unghäst-VM- Le Lion

Var där för två år sedan på Unghäst-VM:et o hindrena e heelt :love: :love:

Tyvärr blev bilden lite liten men längst bort är det en kanin. ´tyckte spec. mkt om dom här..

th_P1010033.jpg

Hunden som gräver är verkligen underbar! :D

Bygger dom nya hidner varje år??? (vilket jobb.. :eek: )

Alla hinder är inte nya varje år. Tex kaninen ligger på min hemsida med Mister hoppandes över.

Var där för två år sedan på Unghäst-VM:et o hindrena e heelt :love: :love:

Tyvärr blev bilden lite liten men längst bort är det en kanin. ´tyckte spec. mkt om dom här..

th_P1010033.jpg

Hunden som gräver är verkligen underbar! :D

Bygger dom nya hidner varje år??? (vilket jobb.. :eek: )

En del nya hinder dyker upp. Kaninen o hunden har varit med ett par år nu.

Men det är som du säger..hinderna är verkligen konstverk...

Hela tävlingsplatsen är verkligen en upplevelse :d

:love: Vilka fina hinder :love:

Dit vill vi åka nästa år ;)

Inga små skuttisar är med oss. Min käre make ska i 160 mil i bilen få sällskap av mig, MrsL och Niklas kära moder.
Skulle vara att man i ren sömnbris ser rosa kaniner, för inte kan man väl få sådana syner av rosa skumpa? :angel:

Inga små skuttisar är med oss. Min käre make ska i 160 mil i bilen få sällskap av mig, MrsL och Niklas kära moder.
Skulle vara att man i ren sömnbris ser rosa kaniner, för inte kan man väl få sådana syner av rosa skumpa? :angel:

Kära Pooh! Nu har du antingen arbetat för hårt eller än en gång tittat lite djupt i en röd drink....Idasagare MENAR Mrs L i sitt inlägg...DÄRAV mitt svar!;)

Kära Pooh! Nu har du antingen arbetat för hårt eller än en gång tittat lite djupt i en röd drink....Idasagare MENAR Mrs L i sitt inlägg...DÄRAV mitt svar!;)

Aha, menar hon den ROSA kaninen! :idea: Lite svårt med tankeverksamheten efter helgens bravader, sorry! :cool:

:crazy: Fattade inte heller det var mej hon menade..så Pooh...you and me against the world ;)

Men ja ska hålla mig i skinnet hela veckan. Jag lovar...har redan börjat packa...har lovat Mr Pooh att inte göra honom besviken genom en för liten packning :D

Längtar något helt sjukt...Om en vecka är vi snart nere!!!!:banana:

Vilse???:rofl: Möjligtvis då om den rosa champagnen stiger henne mer än vanligt åt huvudet annars är det bara att kika in i VIP-tältet så finner ni henne strax....:D

Åh nej, i år blir det ingen champagne...i år kommer ja springa runt med en hel flaska Dooley's istället :angel:

:crazy: Fattade inte heller det var mej hon menade..så Pooh...you and me against the world ;)

Men ja ska hålla mig i skinnet hela veckan. Jag lovar...har redan börjat packa...har lovat Mr Pooh att inte göra honom besviken genom en för liten packning :D

Längtar något helt sjukt...Om en vecka är vi snart nere!!!!:banana:

You and me! :love:
Ja, det ska bli jätte-kul med lite "semester". Vi kanske ska förbereda oss genom att färga håret blått o gult, eller vad tycker du? :idea:

You and me! :love:
Ja, det ska bli jätte-kul med lite "semester". Vi kanske ska förbereda oss genom att färga håret blått o gult, eller vad tycker du? :idea:

:rofl:

Färga du ditt...hahaha...Jag vet en ryttare som hade dött av skratt!

Men ska faktiskt till frissan på måndag...ska ja be henne blanda in lite blå gult när ja ändå sitter där...;)

Fast ett par blå gula höga hatar vore ju något..så vi kan sprida ut oss längs banan o verkligen SYNAS när svenskarna är ute på banan :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) UNGHÄST-VM FÄLTTÄVLAN, LE LION: De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers. I dag...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers där unghäst-VM i fälttävlan avgörs för...
Svar
0
· Visningar
616
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) På torsdagen gick startskottet för årets unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, 30 mil sydväst om Paris. Vid fredag...
Svar
0
· Visningar
662
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 092
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar