Unghäst-VM- Le Lion

Sv: Unghäst-VM- Le Lion

Jösses, kan bara meddela att Busan hade INTE hoppat ett ända av dessa hinder i terrängbanan. Hon hade dött, milt sagt.

Jag hittar inga bilder från terrängbanan på Poohs sida? Är jag blind? :angel:

(OT: Pooh, din Skåne-idé är nu presenterad för chefen, det blir av i vinter. Tack för tipset! :D )

Amen hallå själv! Det var givetvis DU och det andra lösa folket som hade för lite rosa på sig....:D:D

ja, MrsRosa skulle haft mer rosa på sig, det blev inte så, men det är inte glömt! Var inte orolig, när det händer blir det bildbevis! :cool:

Amen hallå själv! Det var givetvis DU och det andra lösa folket som hade för lite rosa på sig....:D:D

AMEN ÅÅH..vi skulle ju ha likadana allihop....o därför fick vi välja bort det rosa, då ryttaren ALDRIG skulle satt på sig jackan så fall...

Har du inte sett att ja faktiskt hade rosa jacka på morgnarna iallafall :)

Imponerad? Det kan man lungt säga, kanon fin bana och sedan skall man inte prata om hindrena. Tror jag skall skicka Bus till dig för att få bort hennes tittighet.

AMEN ÅÅH..vi skulle ju ha likadana allihop....o därför fick vi välja bort det rosa, då ryttaren ALDRIG skulle satt på sig jackan så fall...

Har du inte sett att ja faktiskt hade rosa jacka på morgnarna iallafall :)

Rosa är en klart underskattad färg. Eller hur?:D:D

Jättefina bilder!
Det var verkligen en av de finaste tävlingarna jag har varit på, både terrängbanan och resten av tävlingsplatsen. Och dessutom fint väder, jag blev solbränd i ansiktet och det varade nog hela två dagar :D
Enda dåliga var väl avståndet mellan stallen och arenan, jag hade träningsverk i benen när vi kom hem :angel:
Sen är det ju alltid roligt med så mycket svenskar på tävlingen, och till och med Nelle och hennes vän fick vara med på musselparty, det var skoj. Trevligt att träffas, även om det tog ett tag innan jag kopplade vem det var :angel:

Vi kom hem måndag em efter att ha kört i ett sträck hela natten, väldigt skönt att åka hem och gå och lägga sig i sin egen säng sen och veta att färjan som vi struntade i precis hade gått från Tyskland...

Hennes vän, DVS jag :angel: Hade en toppenhelg och vill skicka en stor kram till er alla som jag hade turen att få träffa och umgås med under en toppenhelg. Vilken suverän tävling. Är impad av banan. Har lite foton som jag kan lägga upp om nån vill se? (Typ i morgon när jag vaknat efter AfterWork-dimman :crazy:)

Hennes vän, DVS jag :angel: Hade en toppenhelg och vill skicka en stor kram till er alla som jag hade turen att få träffa och umgås med under en toppenhelg. Vilken suverän tävling. Är impad av banan. Har lite foton som jag kan lägga upp om nån vill se? (Typ i morgon när jag vaknat efter AfterWork-dimman :crazy:)

Hej Sweetie! Klart vi vill se bilder! :)

Jag har förresten lagt ett långt blogg-inlägg här
Med tiden (i helgen typ) kommer jag även att lägga in bilderna där!

Och JA, jag erkänner att jag gick lite för långt in bland taggbuskarna på lördagskvällen... :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) UNGHÄST-VM FÄLTTÄVLAN, LE LION: De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers. I dag...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers där unghäst-VM i fälttävlan avgörs för...
Svar
0
· Visningar
616
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) På torsdagen gick startskottet för årets unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, 30 mil sydväst om Paris. Vid fredag...
Svar
0
· Visningar
662
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 092
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA