Unghäst-VM- Le Lion

Sv: Unghäst-VM- Le Lion

Dessutom så hjälper tydligen inte höga klackar mot taggbuskar i rumpan om man hukar för mkt. Har jag hört alltså, jag vet inte säkert om det drabbade nån. :angel:

Nej inte jag heller! Menar du att någon verkligen satte sig i en taggbuske :eek: Stackars människa...

Har du också hört det :eek: Då kanske det finns ett uns sanning idet ändå. Tycker fortfarande synd om den stackaren, det måste vara väldigt obehagligt när sylvassa taggar gnager sig in i rumpan på det sättet! Undrar om personen skrek? Det skulle nog jag ha gjort :D

Vem är du förresten :devil:

Har du också hört det :eek: Då kanske det finns ett uns sanning idet ändå. Tycker fortfarande synd om den stackaren, det måste vara väldigt obehagligt när sylvassa taggar gnager sig in i rumpan på det sättet! Undrar om personen skrek? Det skulle nog jag ha gjort :D

Vem är du förresten :devil:

Äsch! Det är väl inte synd om människan??? Om hon inte hade hinkat så förtvivlat med champagne hade hon nog aldrig satt sig där....:devil::devil:

Jösses, kan bara meddela att Busan hade INTE hoppat ett ända av dessa hinder i terrängbanan. Hon hade dött, milt sagt.

Jösses, kan bara meddela att Busan hade INTE hoppat ett ända av dessa hinder i terrängbanan. Hon hade dött, milt sagt.

Åja, det hade hon säkert klarat! :) Man blev verkligen imponerad av hur fint där var, inte bara hinderna utan allt runt omkring också!

:eek: what?? hur i hela fridens namn kunde ja missa det????????????? ;)

Det var det första jag såg för Nelle var så mallig över det, så hon viftade med fingarna i ögonen på en! Rena turen man har synen i behåll.
Lacket matchade den rosa skumpan! Fast den kvällen förstår jag att du inte såg något så smått som naglar! :angel:

Moahha! Ja du, det satt på fingrarna sedan fredgskvällen och sitter där än (även om det börjar bli lite solkigt). Hur tusan kunde du missa det?! Jag trodde att du hade någon form av inbygd rosa-detektor i kroppen :D

Gick hemresan bra? Hörde talas om bromsarna...

Det var det första jag såg för Nelle var så mallig över det, så hon viftade med fingarna i ögonen på en! Rena turen man har synen i behåll.
Lacket matchade den rosa skumpan! Fast den kvällen förstår jag att du inte såg något så smått som naglar! :angel:

Ja och varför tror du att jag viftade så framför DINA ögon :devil: Mina naglar matchade ditt bubbel ganska bra också :devil:

:angel: ja den kvällen hade ja ju annat att spänna ögonen i :D

Moahha! Ja du, det satt på fingrarna sedan fredgskvällen och sitter där än (även om det börjar bli lite solkigt). Hur tusan kunde du missa det?! Jag trodde att du hade någon form av inbygd rosa-detektor i kroppen :D

Gick hemresan bra? Hörde talas om bromsarna...

jadu, ja trodde det med... men all den där förbaskade rosa champagnen ja fick i mig nere på slottet gjorde att ja fick svårt att fokusera blicken på något så litet som naglar...haha... jisses vilken kväll..

hemresan gick ok, förutom då en heldag i arnhem. kom in på verkstaden klockan 16,00---lämnade där 01,00!!!!!!!!!! tror du vi var trötta på att vänta då eller? O Mister höll på att riva lastbilen :smirk:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) UNGHÄST-VM FÄLTTÄVLAN, LE LION: De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers. I dag...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) De svenska hästarna blev godkända i onsdagens besiktning i franska Le Lion d' Angers där unghäst-VM i fälttävlan avgörs för...
Svar
0
· Visningar
616
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) På torsdagen gick startskottet för årets unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, 30 mil sydväst om Paris. Vid fredag...
Svar
0
· Visningar
662
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 092
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2