Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ej läst regelboken. Har missat det där med hämndrösta.Det är lite rart att du försvarar den som röstar på dig?
Eller är det inte rart utan har ni likadan frisyr månne?
Jag har ej läst regelboken. Har missat det där med hämndrösta.
Ang frisyrer så är jag inte diskret men en kollega hade jag inte förvarat.
Framför allt måste alla se till att vara så raka som möjligt
Fegar ut och fegar ut. Lite skumt är det om du röstar på Ceta. Då testar din teori samtidigt som du inte vill gå hela vägen.Hm. Om jag då spinner vidare på att @Artline försvarar sin kollega @Ceta så känns det ju sådär att spika igen för A med en tredjeröst dl1 för jag kan ju inte påstå att mina indicier är starka så om jag istället lägger en andraröst på C så blir det lika och då kommer @Niyama rösta på mig för att jag fegar och då blir vi tre till lottning...
Har röstat! Inte på digHm. Om jag då spinner vidare på att @Artline försvarar sin kollega @Ceta så känns det ju sådär att spika igen för A med en tredjeröst dl1 för jag kan ju inte påstå att mina indicier är starka så om jag istället lägger en andraröst på C så blir det lika och då kommer @Niyama rösta på mig för att jag fegar och då blir vi tre till lottning...
Jag har inte varit ulv på en evighet, så jag minns knappt. Men jag är nog rätt bra på att alibierösta som ulv.Då ska vi alltså hålla ögonen öppna för de som du du inte försvarar då?
Hm. Om jag då spinner vidare på att @Artline försvarar sin kollega @Ceta så känns det ju sådär att spika igen för A med en tredjeröst dl1 för jag kan ju inte påstå att mina indicier är starka så om jag istället lägger en andraröst på C så blir det lika och då kommer @Niyama rösta på mig för att jag fegar och då blir vi tre till lottning...
Pja, jag gjorde ett seriöst försök att teoria på riktigt men det gav ungefär den effekt jag väntade mig förutom att det inte blev @Niyama som la andrarösten på mig!Breaktown röstar på LenaH eftersom jag tycker att det verkar lite väl att kunna peka ut två personer som ulvkollegor efter bara ett par inlägg. Lättare såklart om man sitter på facit.
Verkar så.@Blacksmithfarm och @Pegasus63 missar?
Såg detta nu, ska läsa ikapp!DL IKVÄLL 21.30!
Sedan kommer DL vara
Dag DL 21.30
Natt DL 8.30