jag fångar upp detta lite igen för faktiskt tycker jag att det är liiiiite konstigt att det bara var JAG som blev på tal ang detta med förkortningar .
@glömmerallt brukar/ brukade väl de flesta iofs skriva hela namnet på i röstlistorna vad jag kommer ihåg men allmänt har det skrivits GA om henne .
Nu är Glömmerallt äntligen tillbaka i lekarna igen så vill inte rösta där enkom av den anledningen
Däremot BSF är ju vedertagen fortkortning för blacksmithfarm som ofta används vid röstningar - minst lika ofta som Q för mig - så det reagerar jag desto mera på faktiskt
Iofs så är det inte BSF själv som får mig att fundera över detta utan främst @Niyama som var den som omedelbums skrev att det borde vara ok att skriva Q när man röstar på mig
Så hittills sticker det ändå ut mest för mig (och med en liten fotnot att GA tyckte att det var mitt namn som var krångligast att skriva )
Så tja långsökt värre men det är DL1 så griper efter de halmstrån jag kan och så jag inte riskerar att missa rösta
quarter4ever röstar på Niyama
för hennes enda fundering angående att man dels måste skriva ut hela sitt eget namn korrekt och i sin fullhet utan förkortningar och även den man röstar på enligt samma regel - ja den enda funderingen den var på mig - så undrar helt enkelt om det kunde vara passande för en ulv att ta upp? Så folk fokuserar på mig direkt?
Men vet att det är lite tunnt resonerat - men så här långt det jag reagerat mest på trots allt
Kan jag delta under kvällen kanske jag ändrar uppfattning . Då fler kommer skriva mer än "hittat hit" etc etc .
Q hängde upp sig på mig för väldigt märkliga saker i förra leken så jag tycker det skaver att hon gör det igen. Det var ju liksom uppenbart att min kommentar var rätt OT och skämtsam. Visserligen är det väl ok med en förtäckt bop relativt tidigt dag 1, men det här känns som en sån märklig överreaktion på min kommentar.