Första dagen och LL är redan hotad.
Visst är du glad att jag är tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första dagen och LL är redan hotad.
Nu har även jag hittat leken och blir omedelbums väldigt bekymrad över att så många verkar tycka att det är bekymmersamt att inte få skriva Q när de vill rösta på mig
Liksom tvungen att notera att det för varför bara ta upp mig i den regeldiskussionen?
Jag menar vi har ju tex BSF och GA i leken också. Blacksmithfarm är faktiskt längre än quarter4ever och glömmerallt är nästan lika långt
Ovanstående inte skrivet som en allvarlig teori, men ja..... noterat....
Men hur tänker ni att ängeln ska hitta det tänkta käket? Det är ju inte så ulvarna brukar följa nån mall.i diskussionen om ängeln handlar det ju om vem som är ängel och hur den spelar. Jag är nog mer inne på @glömmerallt s linje, att ängeln måste hitta den spelare den tror ulvarna ska käka. Visst kan man spela säkert och skydda sig själv, men det handlar ju också om att spela för laget och skydda övriga också
Men hur tänker ni att ängeln ska hitta det tänkta käket? Det är ju inte så ulvarna brukar följa nån mall.
I min mening är det väl sällan som ängeln har någon som den kan vara säker på är god (såtillvida den inte fått en sia) innan den lyckats skydda någon och käket uteblir? Detta lär ju inte påverkas av hur många andra specialroller som finns.Jag tänker att ängeln torde vilja skydda någon som den är säker på är god?
jag fångar upp detta lite igen för faktiskt tycker jag att det är liiiiite konstigt att det bara var JAG som blev på tal ang detta med förkortningar .Jag menar vi har ju tex BSF och GA i leken också. Blacksmithfarm är faktiskt längre än quarter4ever och glömmerallt är nästan lika långt