• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 796
  • Visningar Visningar 19 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
här hade jag tänkt att rösta "tidigt" och så ringer :love: och då blir det ju som det blir :o

Jag reagerar lite på cirkus som jag tycker går på lite ang hemlig och hennes inlägg då jag ändå tycker att det var ett första försök att bena i det hela, även om hon gör lite klassiska tankevurpor (:heart)

Så funderar på om det är en tjuv eller en ulv som vill kasta misstankar på någon som är lätt att få misstankar emot?
quarter4ever röstar på cirkus

Mirtai ändrar sin röst till cirkus

För att jag tycker hennes röst på mig var märklig. Hon anklagar mig för en sak och gör sedan precis samma sak själv

Artline röstar på Hedinn.

Jag tycker ingen är direkt skum. Jag tror att Hedinn kan ha tagit över efter mig att vara den som alltid är ond. Oavsett så är hon någon jag tycker man bör hålla extra koll på eftersom hon i de senaste två lekarna lätt har kommit undan med sin ondhet. Givetvis är det här en hämdröst också :cool:

Röstlista DL1 kl 21.30

16.54 Hedinn röstar på Artline

18.05 Mirtai röstar på Snurrfian
20.08 cirkus röstar på Mirtai
21:15 Gabby_Ossi röstar på bollen__
21:17 hemlig röstar på cirkus
21:17 Ileo röstar på hemlig
21:20 Paddington röstar på LenaH
21.21 LenaH röstar på Gabby_Ossi
21.24 bollen__ röstar på G_O
21.26 Lobelia röstar på Ileo
21.26 Snurrfian röstar på Mirtai
21.27 quarter4ever röstar på cirkus
21.29 Mirtai ändrar sin röst till cirkus
21.30 Artline röstar på Hedinn.

cirkus 3
G_O 2
Mirtai 2

Intressant med rösterna på @cirkus som kom så sent?
Jag reagerar lite på cirkus som jag tycker går på lite ang hemlig och hennes inlägg då jag ändå tycker att det var ett första försök att bena i det hela, även om hon gör lite klassiska tankevurpor (:heart)

Så funderar på om det är en tjuv eller en ulv som vill kasta misstankar på någon som är lätt att få misstankar emot?
Fast hon röstade ju inte på @hemlig ?

Fast jag tycker fortfarande att hon kritiserade mitt inlägg väl hårt.
Fast det är ju det som händer när man gör ett längre teoriinlägg - man måste då försvara sin ståndpunkt?
Det är ju halva grejen med att leka, genom att ifrågasätta och bli ifrågasatt så nystar man ju i vem som är god och vem som bara spelar god.

Fast det är ju det som händer när man gör ett längre teoriinlägg - man måste då försvara sin ståndpunkt?
Det är ju halva grejen med att leka, genom att ifrågasätta och bli ifrågasatt så nystar man ju i vem som är god och vem som bara spelar god.
Jo, det vet jag är meningen. Men jag måste ju få bli lite putt över kritiken också ;)

Artline röstar på Hedinn.

Jag tycker ingen är direkt skum. Jag tror att Hedinn kan ha tagit över efter mig att vara den som alltid är ond. Oavsett så är hon någon jag tycker man bör hålla extra koll på eftersom hon i de senaste två lekarna lätt har kommit undan med sin ondhet. Givetvis är det här en hämdröst också :cool:
Du och @Hedinn är bergis tjuvar ihop den här gången... :cautious: :nailbiting:

Röstlista DL1 kl 21.30

16.54 Hedinn röstar på Artline

18.05 Mirtai röstar på Snurrfian
20.08 cirkus röstar på Mirtai
21:15 Gabby_Ossi röstar på bollen__
21:17 hemlig röstar på cirkus
21:17 Ileo röstar på hemlig
21:20 Paddington röstar på LenaH
21.21 LenaH röstar på Gabby_Ossi
21.24 bollen__ röstar på G_O
21.26 Lobelia röstar på Ileo
21.26 Snurrfian röstar på Mirtai
21.27 quarter4ever röstar på cirkus
21.29 Mirtai ändrar sin röst till cirkus
21.30 Artline röstar på Hedinn.

Cirkus lynchas - häxulv

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 748
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka