Fast det tror jag beror på just för att hon röstade tidigt och inte har hunnit fundera.Cirkus själv har inte deltagit så mycket i funderingarna (om vinstvillkoren tex) som kommit ikväll tycker jag.
hemlig röstar på cirkus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det tror jag beror på just för att hon röstade tidigt och inte har hunnit fundera.Cirkus själv har inte deltagit så mycket i funderingarna (om vinstvillkoren tex) som kommit ikväll tycker jag.
hemlig röstar på cirkus
jag har inte sagt att det var en stark teori, men det var ngt jag fick ihop ett inlägg om.............Fast jag tyckte nog att jag var ganska tydlig med att belysa att det i princip tog ut vartannat.
Visst är DL1 svår men det där var ovanligt blekt tycker jag nog.
jag har inte sagt att det var en stark teori, men det var ngt jag fick ihop ett inlägg om.............
Fast jag tycker fortfarande att hon kritiserade mitt inlägg väl hårt.Fast det tror jag beror på just för att hon röstade tidigt och inte har hunnit fundera.
Fast hon röstade ju inte på @hemlig ?Jag reagerar lite på cirkus som jag tycker går på lite ang hemlig och hennes inlägg då jag ändå tycker att det var ett första försök att bena i det hela, även om hon gör lite klassiska tankevurpor ()
Så funderar på om det är en tjuv eller en ulv som vill kasta misstankar på någon som är lätt att få misstankar emot?
Fast det är ju det som händer när man gör ett längre teoriinlägg - man måste då försvara sin ståndpunkt?Fast jag tycker fortfarande att hon kritiserade mitt inlägg väl hårt.
Uppdatering
Ni lynchade häxulven cirkus.
Nattdl 10.30
Dagdl 21.30
Haha, jag kan uppenbarligen sluta försvara cirkus då!Uppdatering
Ni lynchade häxulven cirkus.
Nattdl 10.30
Dagdl 21.30
Jo, det vet jag är meningen. Men jag måste ju få bli lite putt över kritiken ocksåFast det är ju det som händer när man gör ett längre teoriinlägg - man måste då försvara sin ståndpunkt?
Det är ju halva grejen med att leka, genom att ifrågasätta och bli ifrågasatt så nystar man ju i vem som är god och vem som bara spelar god.
jag skrev inte heller att hon röstade på hemlig
Du och @Hedinn är bergis tjuvar ihop den här gången...Artline röstar på Hedinn.
Jag tycker ingen är direkt skum. Jag tror att Hedinn kan ha tagit över efter mig att vara den som alltid är ond. Oavsett så är hon någon jag tycker man bör hålla extra koll på eftersom hon i de senaste två lekarna lätt har kommit undan med sin ondhet. Givetvis är det här en hämdröst också![]()
Ja? Första och sista rösten, perfekt alibi och ingen risk att någon av er skulle lynchas...