Min fråga rörde att hon la en andraröst på mig med ot-teori + att vilja rädda sig själv. Dels undrade jag varför hon valde just mig (vilket visade sig vara bop) och dels tyckte jag att om hon velat säkra för sig själv i det läget borde hon väl ha lagt en tredjeröst på dig? Det hade gett henne bättre odds än en andraröst på mig ju.
jo jag hänger med i vad du skriver ang det :) Men det var just det där att det kändes som du fiskade lite med just den frågan?
Får jag fråga vad du menar med att du vill fortsätta leka nån dag? :confused: hade du velat säkra upp för dig själv som hade en röst så hade det väl varit bättre att rösta på Q som hade 2 röster då?

Just nu funderar jag också på om det i själva verket var dig Q som Habina försökte rädda och inte sig själv i första hand. Det skulle ju förklarat varför hon la en andraröst på mig istället för att säkra mera för sig själv genom att rösta på dig...

Jag la helt enkelt en andraröst för att jag inte vet vad Q har för roll och då resonerade jag som så att hellre låta lotten avgöra, än att jag blir kvar och så visar det sig att Q har en riktigt viktig roll.

Just nu funderar jag också på om det i själva verket var dig Q som Habina försökte rädda och inte sig själv i första hand. Det skulle ju förklarat varför hon la en andraröst på mig istället för att säkra mera för sig själv genom att rösta på dig...
Hjälper det om jag skriver att det inte är så? :)

Jag la helt enkelt en andraröst för att jag inte vet vad Q har för roll och då resonerade jag som så att hellre låta lotten avgöra, än att jag blir kvar och så visar det sig att Q har en riktigt viktig roll.
Då förstår jag bättre, men det var ju inte så du uttryckte dig tidigare- därav min förvirring ;)

trodde jag svarade Idahoe på något hon skrev till mig men det var till habina
dubbel :o
har alltså editerat detta så ingen tycker det ser konstig ut ...

Helt enkelt varför hon ville fortsätta leka någon dag? :) Kändes som lite fiskeri om det vore för att hon skulle ha en roll som var viktig att ha kvar i leken?
Du tänker i betydligt mer invecklade banor än vad jag klarar av märker jag! :p
Och ja min fråga rörde ju inte varför hon ville vara kvar utan varför hon isf röstade på mig och inte på dig :)

Nä, jag måste rösta (för jag måste i säng lite tidigare ikväll).

Habina röstar på bollen__ helt enkelt för att hon helt försvunnit från min radar och jag kan inte ens säga att jag läst ett inlägg av henne. :o Inte för att det per automatik gör henne ulvig, men det försvårar att få grepp om henne och därmed kunna föra leken framåt.

Hann du ens se att q hade två röster innan du röstade?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka