Skräp med käket.
Bara för att inte missa lägger jag min röst nu. Jag tittar in igen innan 13 och hoppas det hänt nåt mer då så jag känner mig säkrare.

hemlig röstar på quarter4ever efter hennes flera inlägg igår där hon godförklarade sig själv. Jag tycker särskilt hennes "Snurrfian och bumpo borde inte sitta i lyan tillsammans" - efter vi fick veta snurris roll, var underlig, som om hon vill sprida misstankar mot bumpo. En ulv borde inte sticka ut så, men samtidigt vet vi ju att q har både jobb och sin :love: på hjärnan (vilket jag unnar dig q, tro inget annat!!) så hon kanske inte riktigt tänker klart alla gånger.

Jag tyckte ju att hemlig var skum igår och detta röstinlägget stärker inte hennes aktier faktiskt.

Varför är det skumt att sprida misstankar just mot bumpo? Är det månne hemligs lyakompis?

Fast ingen röstade ju på Niyama. Jag ville visserligen men hittade inget. :p

F ö håller jag med dig, käket känns ointressant i sammanhanget.

ja vad fan yrar jag om?

Nja jag framförde ATT det skulle kunna vara så eller si vad det gäller det du tog upp- ,men att jag främst kanske tror att hon blev käk för att det var länge sedan hon rök tidigt- medans jag gjort det flertalet ggr i lekarna på sistonde

Fast när @LenaH så påpassligt noterat mig på att ingen röstade på Niyama fattar jag verkligen ingenting av ditt resonemang om val av käk och hur du kommer in i bilden

LenaH röstar på Idahoe för att jag tycker det är superskumt att först inte vilja rösta på q (ja, jag vet att det var olika anledningar!) till att sen göra det? Det känns som en hårig typ som försöker verka tvehågsen men sen känna sig "tvungen" att lägga rösten där.
Det får mig faktiskt lite misstänksam mot @hemlig också för kan det vara så att lyan planerat detta?

Fast när @LenaH så påpassligt noterat mig på att ingen röstade på Niyama fattar jag verkligen ingenting av ditt resonemang om val av käk och hur du kommer in i bilden
Vet inte ens om JAG vet det?:idea:
försöker väl visa på alla sätt jag kan att jag borde vara god kanske?
Men är det så att det är jag som är skummast så är det OK att rösta ut mig- känns mest som jag bara förvirrar folk( precis som vanligt :banghead: )

Jag fattade just då (men nu har jag glömt) och avfärdade det mest som ett sånt där q-inlägg som man kan scrolla förbi. :p

Jag fattade just då (men nu har jag glömt) och avfärdade det mest som ett sånt där q-inlägg som man kan scrolla förbi. :p
Påminner - det var för att jag också röstade på G-O igår och sedan också Niyama gjorde det - det var det du tyckte skulle vara för uppenbart
Sorry för scroll-inlägg..

Jag vet inte riktigt vem jag vill rösta på av hemlig och bumpo.
Bumpo för att hemlig har en så skum teori - och hemlig för att hemlig har en så skum teori :laugh:. Varför försvara just bumpo på det viset om de inte är i lyan tillsammans? Känns schysstare att rösta på någon för vad den har gjort inte på någon annan för vad nån annan har gjort...typ

cirkus röstar på hemlig

Aha! Även du alltså?

Även jag vad? Jo jag tycker att det var ett skumt röstinlägg av hemlig.

Röstlista DL2 kl 21.30

9.50 hemlig röstar på quarter4ever
20.47 Habina röstar på bollen__
21.04 Idahoe röstar på quarter4ever
21.20 LenaH röstar på Idahoe
21.23 cirkus röstar på hemlig

Q 2
Bollen__ 1
Idahoe 1
hemlig 1

Vet inte ens om JAG vet det?:idea:
försöker väl visa på alla sätt jag kan att jag borde vara god kanske?
Men är det så att det är jag som är skummast så är det OK att rösta ut mig- känns mest som jag bara förvirrar folk( precis som vanligt :banghead: )

jag tycker du försöker lite hysteriskt att visa att du är god.

Du är inte högst på min misstankelista alls - även om du känns lite som om du överreagerar. Du brukar vara mer analyserande än så

Jag fick ju precis sniff på hemlig när jag röstade på Ida.
Jag tror på dem båda i lyan och du vill lägga till bumpo också?

ja det vill jag - i allafall för stunden

Jag kan ju ha totalfel, men igår så tyckte jag att hemlig inte var sig lik och dagens inlägg känns också skumt

Edit: Ida vetefan om hon är jätteskum. Jo om q är god så känns hon väldigt skum

Alltså jag är misstänksam mot BÅDE Idahoe och hemlig ju - men det känns ju sädär när de båda röstat på mig men ska man se det strikt till röstningen igår så är det Idahoe som ligger mest pyrt till hos mig - även om jag visst är fundersam på hemlig med

ja det vill jag - i allafall för stunden

Jag kan ju ha totalfel, men igår så tyckte jag att hemlig inte var sig lik och dagens inlägg känns också skumt
Jag kan byta för jag tror mer på hemlig och Ida i lyan än q idag.

LenaH ändrar till hemlig eftersom hon redan har en röst och jag tror att hon och Ida har en uppgörelse om att rösta på q.

Alltså jag är misstänksam mot BÅDE Idahoe och hemlig ju - men det känns ju sädär när de båda röstat på mig men ska man se det strikt till röstningen igår så är det Idahoe som ligger mest pyrt till hos mig - även om jag visst är fundersam på hemlig med
Jag tog hemlig för att gardera.

Röstlista DL2 kl 21.30

21:23 cirkus röstar på hemlig
21:28 LenaH ändrar till hemlig

Q 2
Bollen__ 1
hemlig 2

Röstlista DL2 kl 21.30

21.23 cirkus röstar på hemlig
21.28 LenaH ändrar till hemlig

Q 2
Bollen__ 1
hemlig 2

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka