Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tror hon bara glömde att lägga med det där "med" igen - men säker kan jag inte vara
Skönt att jag inte läst rollistan så noga än.
Fyra goda och sex ulvar kändes lite magstarkt...
Jag gissar på fyra ulvar för det känns jämnt och bra.
2. Habina - vill äta med Truman. Funderar över att bumpo vill ha en hel bankett med presidenter. Gissar på 4 ulvar.
Har de flesta i lyan valt samma tro, eller rentav alla? Väljer Snurris nån annan för att hon inte vill visa att hon tillhör lyan?
Du väljer att rösta på ida för att hon vill äta med en fiktiv president. Samtidigt som du säger att bumpos val om en hel bankett med presidenter förmodligen är ot.
men varför är just bollens röst mer konstig då än tex hedinns på Idahoe? eller Idahoes på mig? Eller?bollen lägger en röst på habina
Jag tycker det är skumt när någon lägger en så snabb röst utan mera funderingar, nu vet jag ju att bollen är extra trött, men vill inte ge henne pass för det.
Allas röster är konstiga.men varför är just bollens röst mer konstig då än tex hedinns på Idahoe? eller Idahoes på mig? Eller?
så jag ska inte vara säker?![]()
Förlåt, det är så jag ärJag reagerar lite på dom här inläggen.
Habina för att hon inte verkar ha läst rollistanoch för räknandet.
Sen så kommer hemlig och skriver att habina tror på 4 ulvar fast hon skrev väl tvärt om i sitt första tokiga räknande? Jag tycker också att hemligs funderingar frågan är lite underlig varför lyan skulle svarat samma på frågan och huruvida Snurrfians icke-val av Obama är nån sorts tecken på att inte tillhöra lyan. Alltså? Hemlig kan du sluta vara så skum i DL1. Jag tycker dock att denna gång så har du kommit med en hel del tankar och teorier även om din röst på Hedinn är lite konstigt motiverad. Men å andra sidan är det DL1.
men nä bortavaro är ju på nattetid och när jag jobbar? tänk igenDet som är mest konstigt med Q's närvaro är att hon aviserat bortavaro och sen plötsligt så är det närvaro. Bevakar hon lyans intressen mån tro? Så Idas röst är inte askonstig om jag tänker efter. Men jag vet inte
Jag vill rösta på Habina för att hon inte röstat än fast hon har datorförbud efter 21 men det känns taskigt eftersom hon inte lekt på så länge och redan har en röst.
F ö är jag rätt off.
Totalt off och fullt upp med att fixa mat åt familjen, jag måste lägga en röst nu för att inte missa dl och jag känner att jag inte har varit någon större tillgång för leken än, jag hoppas kunna bättra mig, att Q funderar på om en roll som står under goda verkligen är god gör om man undrar om hon försöker förvirra LL, de onda eller de goda
Hemligs sätt att försöka få det att se ut som om jag vill käka obama känns väldigt märklig, men det gör inte att man kan sätta henne åt något håll för det.
Niyama vill inte anstränga sig inför middagen och väljer obama för att slippa plugga på, om man vill vara riktigt långsökt så skulle det kunna vara en ulv som inte orkar anstränga sig men det är som sagt väldigt långsökt.
Idahoe gör det väldigt lätt för sig, och precis som Hemlig skriver så är det märkligt att tycka att en del är ot men lägger en röst på en annan för ungefär samma sak.
Så har vi bumpo som vill äta med massor av presidenter, frågan är vad det gör henne, en tanke skulle kunna vara att hon skulle kunna vara ulv som egentligen inte vill äta med utan äta ett antal olika i leken istället och därmed röstar Snurrfian på Bumpo med en extremt långsökt teori.
och det förstår jag varförJag vill rösta på Habina för att hon inte röstat än fast hon har datorförbud efter 21 men det känns taskigt eftersom hon inte lekt på så länge och redan har en röst.
F ö är jag rätt off.