Jag har hittat hit. Nu väntar jag på att maten ska bli klar... Jag kan ha mått lite halvtaskigt idag så jag är glad att första dl är i morgin. :D

Var det inte så att jag var spökväckare den gången?
Och jag vet däremot att jag bombade dig en gång men tror att jag var ond den gången?
Var ju tvungen att leta rätt på den leken det var @Sasse som var LL och leken hade Grimm-tema och jag var superspökväckare den gången och visst det blev som en god självmordsbombare av det hela i förlängningen men inte som en god roll i listan från start sas .:)
Detta var min roll då:
Rosalee Calvert - Rosalee är även hon en Wesen, och är tillsammans med Monroe. Rosalee driver ett slags apotek för Wesen med Monroe. Ofta när Nick har ett Wesenproblem, är Rosalee en bra källa att söka hjälp hos; med sina receptböcker att bota en förgiftning, eller med sin breda erfarenhet av vilka olika slags Wesen det finns i världen.
Superspökväckare: Superspökväckaren får väcka upp en död roll. Spöket räknas då som en riktig god roll så länge spökväckaren lever. När spökväckaren dör får spöket rösta, men räknas inte längre i rollfördelningen. Spöket kan, när spökväckaren dött, välja att kasta en bomb mot en medspelare. Väljer spöket detta kommer den inte få rösta längre.

Drar självmordsbombaren med sig en spelare till vid en lynchning eller om den blir käk? Eller är det bara om/när den själv väljer att dö som den kan ta med sig en spelare?

Drar självmordsbombaren med sig en spelare till vid en lynchning eller om den blir käk? Eller är det bara om/när den själv väljer att dö som den kan ta med sig en spelare?

Den brukar kunna välja om den vill ta med någon, och eftersom det står "kan" antar jag att det är som vanligt. Jägaren brukar inte ha nåt val däremot. LL får rätta mig om hon tänkt annorlunda :)

Jag hittade leken, inväntade att få min roll men lyckades inte hålla mig vaken :laugh: Men nu är jag här, och har gått och lagt mig på riktigt ;)

Obligatorisk fråga!

Vilken av USA:s presidenter (döda eller levande) skulle du vilja äta middag med och varför?

Obligatorisk fråga!

Vilken av USA:s presidenter (döda eller levande) skulle du vilja äta middag med och varför?

Barack Obama - han verkar helt enkelt så otroligt trevlig och vettig, dessutom så tror jag att han är väldigt smart och påläst så det skulle nog finnas massor att prata om.

Obligatorisk fråga!

Barack Obama eftersom han verkar varaen helt fantastisk man. Plus att då skulle jagfå äta middag med Michelle Obama med och hon är en stor inspirationskälla för mig. Av de döda skulle jag vilja äta middag med Theodore Roosevelt han verkar vara en facinerande man. Eller så Trump bara för att få en legit möjlighet att skälla ut honom och ranta loss om feminism, solidaritet och vanligt jävla hyfs. Det hade varit häftigt att äta med någon av de 'founding fathers' också eftersom de var med och grundade usa. Med andra ord: bumpo behöver ha en bankett.

Obligatorisk fråga!

Typ vem som helst utom nuvarande? :wtf: Jag är inte helt säker på att jag skulle kunna hålla humöret och artigheten uppe särskilt länge i en middag med Trump...
Helst Obama tror jag. Som cirkus sa, han verkar vettig och har humor och skulle nog ge intressanta samtal.

Om man får välja fiktiva presidenter så kan jag komma på ett par till jag skulle vilja träffa :D

Obligatorisk fråga!

Harry S Truman. Dels för att höra hans version av allt som hände 1947 och dels för att han verkar ha varit en intressant person baserat på de uppgifter jag fått via film och böcker.

Bla beskriver han hur det spökar i Vita huset, gamla presidenter som inte fått ro. ;)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar