Gabby_Ossi röstar på Hedinn och LenaH

Då jag tror LenaH försade sig när hon skrev att leken skulle vara över efter kvällens lynch ifall hon åkte och jag ser det som inte speciellt troligt att Niyama skulle vara i lyan med LenaH efter hur mycket de varit i luven på varandra. Cirkus tror jag är god enligt Habina osv så då lämnar det Hedinn i lyan med Lena om hon inte är ensam ulv. Och skulle Niyama och LenaH nu sitta i lyan ihop är de värda iaf ett oavgjort om de lyckas med käket :p (Och jag väntade med att rösta för att de i så fall inte ska hinna ändra och få ut Hedinn om hon är god :cautious: )

Gabby_Ossi röstar på Hedinn och LenaH

Då jag tror LenaH försade sig när hon skrev att leken skulle vara över efter kvällens lynch ifall hon åkte och jag ser det som inte speciellt troligt att Niyama skulle vara i lyan med LenaH efter hur mycket de varit i luven på varandra. Cirkus tror jag är god enligt Habina osv så då lämnar det Hedinn i lyan med Lena om hon inte är ensam ulv. Och skulle Niyama och LenaH nu sitta i lyan ihop är de värda iaf ett oavgjort om de lyckas med käket :p (Och jag väntade med att rösta för att de i så fall inte ska hinna ändra och få ut Hedinn om hon är god :cautious: )
:eek: HEDINN DIN LURIGA JÄVEL!

Röstlista DL5 kl 21.30 (dubbellynch)

19.05 Hedinn röstar på LenaH och Gabby_Ossi
19.45 Cirkus röstarGabby_Ossi och Niyama
19.47 Niyama röstar på Gabby och LenaH
20.49 LenaH röstar på Niyama och Gabby_Ossi
21.29 Gabby_Ossi röstar på hedinn och LenaH

LenaH 3
Gabby_Ossi 4
Niyama 2
hedinn 1

Jag tror Gabby väntar med att rösta för att cirkus inte ska hinna ändra.
Det verkar ju onekligen lite så, jag är ju för tidiga röster i sånahär lägen, för att ha utrymme för diskussion och eventuell röständring om det är nödvändigt.

Nu är jag dock skitnojig över att LenaH är god och du lurat mig upp på läktaren.

Det verkar ju onekligen lite så, jag är ju för tidiga röster i sånahär lägen, för att ha utrymme för diskussion och eventuell röständring om det är nödvändigt.

Nu är jag dock skitnojig över att LenaH är god och du lurat mig upp på läktaren.
Ja, hade också önskat mer utrymme för diskussion. Sen kan det ju förstås komma sena ändringar ändå. Hennes avvaktande känns ju ulvigt? Om du är god kan du vara lugn, för då har antingen två ulvar åkt eller så fanns det bara en. Eller så är det @Habina vi borde lyncha.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 762
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Vikt och hälsotråd 2024

Hund, Katt, Andra Djur