Detsamma fast byt ut cirkus mot Hedinn...Jag tror Gabby väntar med att rösta för att cirkus inte ska hinna ändra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detsamma fast byt ut cirkus mot Hedinn...Jag tror Gabby väntar med att rösta för att cirkus inte ska hinna ändra.
Jaja, ni lyckas få ut en god iaf.Detsamma fast byt ut cirkus mot Hedinn...
Gabby_Ossi röstar på Hedinn och LenaH
Då jag tror LenaH försade sig när hon skrev att leken skulle vara över efter kvällens lynch ifall hon åkte och jag ser det som inte speciellt troligt att Niyama skulle vara i lyan med LenaH efter hur mycket de varit i luven på varandra. Cirkus tror jag är god enligt Habina osv så då lämnar det Hedinn i lyan med Lena om hon inte är ensam ulv. Och skulle Niyama och LenaH nu sitta i lyan ihop är de värda iaf ett oavgjort om de lyckas med käket(Och jag väntade med att rösta för att de i så fall inte ska hinna ändra och få ut Hedinn om hon är god
)
Det verkar ju onekligen lite så, jag är ju för tidiga röster i sånahär lägen, för att ha utrymme för diskussion och eventuell röständring om det är nödvändigt.Jag tror Gabby väntar med att rösta för att cirkus inte ska hinna ändra.
Du kan sluta spela nu...HEDINN DIN LURIGA JÄVEL!
Va?HEDINN DIN LURIGA JÄVEL!
Om inte LenaH är ond är ju du det!
Du har ju facit?
Ja, hade också önskat mer utrymme för diskussion. Sen kan det ju förstås komma sena ändringar ändå. Hennes avvaktande känns ju ulvigt? Om du är god kan du vara lugn, för då har antingen två ulvar åkt eller så fanns det bara en. Eller så är det @Habina vi borde lyncha.Det verkar ju onekligen lite så, jag är ju för tidiga röster i sånahär lägen, för att ha utrymme för diskussion och eventuell röständring om det är nödvändigt.
Nu är jag dock skitnojig över att LenaH är god och du lurat mig upp på läktaren.
NäDu har ju facit?
När är nästa DL?UPPDATERING
ni har lynchat Gabby_Ossi som var ulv och LenaH som var bybo
Natt-DL 10.00