Nej faktiskt inte för då hade hon inte försökt dölja det.
Och jag tänkte precis tvärtom, att jag tycker det är väldigt konstigt att ändra/plocka bort sitt inlägg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej faktiskt inte för då hade hon inte försökt dölja det.
Då borde siaren ha protesterat vid det här laget och även spionen men jag har inte sett något sånt alls så jag tror inte så mycket på din teori.Intressant. Hade Idahoe varit siare hade nog gårdagens uttalande setts som en ganska kraftig hint. Min gissning är snarare att hon är ulv som försöker få folk att tro att hon är siare, följa henne och kanske även lyckas hitta den riktiga siaren ifall denne protesterar.
Jag har i alla fall lite svårt att se Idahoe som siare, eftersom jag vet min roll, och tycker nog att folk följer med lite skämmande enkelt.
Hedinn röstar på Idahoe
Jag funderar på om inte @Emtherlia s röständring igår var ett spel för gallerian?
Jag undrar om inte Em var högst medveten om vad klockan var och gjorde den för att framstå som en trögtänkt god (vilket vi ju var flera som var ska erkännas).
Hade Idahoe varit siare hade nog gårdagens uttalande setts som en ganska kraftig hint.
@bollen__ kan vi inte få dl tidigare idag om alla hinner rösta tidigare? (har inte koll på om den är nån kvar)
Är det okej med alla så självklart!@bollen__ kan vi inte få dl tidigare idag om alla hinner rösta tidigare? (har inte koll på om den är nån kvar)
När jag skärpte mig lite kom jag på vad du har för roll och om du skärper dig lite så vet du att jag är god.Jag funderade också över den rösten, men mer om ulvarna kanske insåg att det är stor risk att Hedinn åker i lottning och det är bättre att försöka skapa sig alibi genom en röständring som spikar igen för Hedinn. Sekunderna innan jag skickade min röständring stod min datorklocka fortfarande på 21.00 (och den brukar alltid stämma med bukes), precis när jag postar slår den om till 21.01 och jag kollar inlägget och ser att det är försent. Nu kan ju förstås Em haft en klocka som visade annorlunda men om hon skulle ha satsat på en röständring som skulle komma försent bör hon ju haft lite koll på bukeklockan jämfört med en annan klocka, och om hon inte ville att den skulle räknas så postade hon den vågat tidigt eftersom hennes ändring kom några sekunder innan min.
Jag blir också misstänksam när det känns som hon försöker dra igång något om mig. Alltså, normalt sett blir jag nojig om folk inte misstänker mig, men i det här läget känns det som att hon borde rikta blicken åt annat håll. Jag tror visserligen inte Em har spelat så jättemycket (?) och hon kanske verkligen tycker det är konstigt att jag tog bort min röständring (jag tog bort den för att det inte skulle bli massa inlägg om att den var för sen, nu blir det istället massa inlägg om att jag tog bort, snacka om misslyckat ).
Om du skulle vara god, så måste ju nästan Em vara ond. Men jag känner mig typ lika osäker på båda er två.
Jag förstår att detta är Hedinns sista dödsryckningar, men jag måste bara kommentera: en hint är en hint oavsett om den är sann eller ej. Det är inte mer tillåtet att hinta falsk (men det förstör förstås leken mindre). Obs! Ovan bara generellt, ifall LL såg Idas kommentarer som hintar vet inte jag (ibland gör det bara mer skada att skriva ut det i leken så kommentarer om det kan ha skett i det dolda).
I övrigt håller jag med i Snurris invändning.
Niyama röstar på Hedinn
för att jag tror hon blivit siad som ond mtp Idas kommentarer kring DL igår och att hon hänger kvar där idag
Bara @cirkus kvar nu. Skulle det bli jämnt är det såklart bäst att vänta in eventuella ändringar, men om det är solklart så känns det lite onödigt.Är det okej med alla så självklart!
Men det är några kvar än va? LenaH, cirkus?!
När jag skärpte mig lite kom jag på vad du har för roll och om du skärper dig lite så vet du att jag är god.
Nej, jag behöver inte skriva om roller men du kan ju läsa igenom dagens inlägg igen.Undvik att skriva om roller nu, men jag förstår faktiskt inte hur jag skulle förstå att du är god . Idag har du känts mer som vanligt, som du gör när du är god och Em har känts ondare men annars är det typ 50/50 mellan er.
(Eh, glöm detta @LenaH jag insåg just vad du menade (tror jag). Raderar dock inte pga diskussioner om det också då .)
Ang. cirkus och fårulven så håller jag med om den tanken, men Ida skrev väl teorier som handlade just om att Hedinn var fårulv? Sen tror jag ju på tre onda och med ett stoppat käk och antagligen en ulv ut idag (är inte Hedinn ulv så borde den riktiga siaren lynchas och käkas samtidigt) så känns det rätt lugnt oavsett.
Jag missade ändringen, den kom antagligen precis när jag citeradeUndvik att skriva om roller nu, men jag förstår faktiskt inte hur jag skulle förstå att du är god . Idag har du känts mer som vanligt, som du gör när du är god och Em har känts ondare men annars är det typ 50/50 mellan er.
(Eh, glöm detta @LenaH jag insåg just vad du menade (tror jag). Raderar dock inte pga diskussioner om det också då .)
Ang. cirkus och fårulven så håller jag med om den tanken, men Ida skrev väl teorier som handlade just om att Hedinn var fårulv? Sen tror jag ju på tre onda och med ett stoppat käk och antagligen en ulv ut idag (är inte Hedinn ulv så borde den riktiga siaren lynchas och käkas samtidigt) så känns det rätt lugnt oavsett.