Snurrfian
Moderator
Mesta dels en tramsslutsats, men min tanke var att om det är så att LenaHs ulvometer inte fungerar som den ska är för att hon är själv är ulv, så ser hennes röst på Bumpo efter två röster på Hedinn som ett försök att rädda Hedinn och det borde alltså då göra att Bumpo var god och nu visade det sig att hon var det. Sen vet jag inte om det verkligen är så, men det känns som om det skulle kunna ligga något i det... Jag känner mig rätt övertygad om att Hedinn är fårulven även om Bumpo visade sig god, någon av oss tre som röstade på Bumpo i dl 1 borde ha varit fårulven, jag vet att jag inte är det, jag tror inte att Niyama är det, hennes förvirring igår och försöket till röständring igår tycker jag talar för en god Niyama, det lämnar bara Hedinn.Vad tänker du om LenaH nu när det visade sig att bumpo indeed var god?
Jag tolkar inlägget ovan som att det borde indikera att LenaH är ond?
För övrigt så fattar jag inte hur du drog den slutsatsen
Frågan är om Emtherlias röständring beror på att hon är god och det trillade ner en pollett igår eller om hon är ond och vill att det ska se ut som om hon är god och försökte ändra sin röst. Där vet jag inte riktigt vad jag ska tro.
Jag tänker samma sak som Niyama att Idahoe måste veta något eftersom hon så starkt pekar på Hedinn, frågan är väl om hon överlever natten.
Sen har vi dig själv Cirkus, jag vet inte riktigt vad jag ska tro om dig, det känns som om du letar, men å andra sidan så skulle du kunna få det att kännas så även som ond så just nu står du som osäker för mig.