Jag vet inte, ska googla!Är ugglor flyttfåglar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte, ska googla!Är ugglor flyttfåglar?
Uppdatering!
När djurskötarna fikat klart tog de tag i sitt arbete igen. Snart måste de ju ha rensat ut de ugglor som inte borde visas publikt. Men inte än visade det sig. Även om den inte såg helgalen ut tog de bort den för säkerhetsskull.
(quarter4ever var bybo)
NattDL klockan 10.00!
Den enda sanna onda i en lek är ALLTID LLJag tror Sasse är ond
Kan vi inte ha det ikväll om alla kan?NattDL klockan 10.00!
jag tycker också att det vore bra om de däringa ulvuslingarna kunde bestämma käk ikvällKan vi inte ha det ikväll om alla kan?
Varför hade jag offrat mina kollegor om jag vore ond?Stod det mellan två onda igår? Men om Art inte är siare, som det sett ut som, varför har ingen annan gjort anspråk på den rollen (förutom ulven cirkus)?
Planerade ulvarna inte alls att försöka rädda C, utan det blev en positiv överraskning att det var nära att lyckas? Var skeptisk till Ida innan och då kanske hon är ulv ändå?
Hur kunde du vara god?!jag tycker också att det vore bra om de däringa ulvuslingarna kunde bestämma käk ikväll
Känner desammaHur kunde du vara god?!
jag är nästan alltid godHur kunde du vara god?!
Varför hade jag offrat mina kollegor om jag vore ond?
Känner desamma Jag tror fortfarande att du och Ida är goda med tanke på att ni inte röstade på mig igår. Du är den jag håller som godast med tanke på att nojade inför röstningen igår. Ida verkade lite väl säker så hon kan ha facit.
Troligen är det bara en ond kvar, hoppas jag. Då är det Ottilia som blir över.
Jag vet ju inte (lär visa sig om en kvart sannolikt), men i "skarpt läge " som detta då är, så är det väl lika troligt att cirkus är ulv som försöker bluffa sig fri, som att hon är siare som är övertydlig för att rädda sig?