Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nya knepet för ulvarna att vinna när det verkar vara körtKanske blivit uppäten?
i så fall är jag oskyldig!Nya knepet för ulvarna att vinna när det verkar vara kört
Det visar sigi så fall är jag oskyldig!
Om Q inte är ulv, vem har då ätit upp Sasse?
Är det nu vi ska lista ut varför de på läktaren ätit upp Sasse? Hejar de på onda sidan? Måste vi nu börja rösta på sådana som inte är med i leken?
Iaf INTE jag!! (Hur stora bokstäver ska jag behöva skriva )Om Q inte är ulv, vem har då ätit upp Sasse?
Är det nu vi ska lista ut varför de på läktaren ätit upp Sasse? Hejar de på onda sidan? Måste vi nu börja rösta på sådana som inte är med i leken?
jag har en egen gullegris att snaska påJag var hungrig. Ok?
Eller egentligen... Jag ska sluta med sötsaker igen och då måste jag äta ALLT jag hittar som är sött innan deadline vid midnatt, å @Sasse såg ju så söt ut.
Hon kanske inte blivit käk utan har flytt landet för att slippa berätta att ulvarna förlorat?Och VARFÖR käkades Sasse? Hon har ju medgett att hon hejar på onda?
Kan man inte ta del av hennes sötma utan att käka henne?Jag var hungrig. Ok?
Eller egentligen... Jag ska sluta med sötsaker igen och då måste jag äta ALLT jag hittar som är sött innan deadline vid midnatt, å @Sasse såg ju så söt ut.
Hon kanske inte blivit käk utan har flytt landet för att slippa berätta att ulvarna förlorat?
Kan man inte ta del av hennes sötma utan att käka henne?