Jodå, men inte för jag tröttnade jag på henne.Råkade inte du ta död å q4 av misstag när du var LL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, men inte för jag tröttnade jag på henne.Råkade inte du ta död å q4 av misstag när du var LL?
ja det är möjligt, men noterat är detJag ska försöka... Tyvärr krånglar buke/webläsaren/någonting annat - så jag ska försöka reda ut det...
Jag tycker inte att någon går "hårt åt" henne?
Jag får känslan av att alla (möligen förutom Gravinda som inte varit inne igen...) är inne på linjen att Lampan beter sig som en nybörargod? Men att man ändå frågar och vill att hon ska utveckla sina tankar liksom.
Jodå, men inte för jag tröttnade jag på henne.
Rent krasst vore det mycket korkat, med tanke på att det knappast blev tystare på Q efter detNä, det fattade nog alla att det inte var därför
Rent krasst vore det mycket korkat, med tanke på att det knappast blev tystare på Q efter det
PÅ fråga A svarar jag: Nej jag tror inte någon ljuger, jag tror att man håller sig lite i bakgrunden så att fokus riktas mot någon annan
På fråga B svarar jag: Det där med blod va bara lite skoj och en antydan att du va ulv.
En fråga till dig
Varför brukar du gå in och försvara en annan deltager i tråden OM du inte vet vilken roll denne har?.
Om du går tillbaka i tråden ser du min motivation till varför jag tror Gravinda är ondFast jag skrev ju att spelare själv har skrivit att det varit en del av taktiken, då tycker jag man får utgå från att det är sant. Du kan ju inte veta hur alla nya spelar.
Jag "försvarar" spelare om de får misstankar mot sig som jag inte förstår/håller med om. Det är ju lite det leken går ut på, att delge sina tankar om folk. (Kanske snarare ifrågasätter misstankarna.)
Undrar fortfarande hur du kan vara så säker på att Gravinda är ond, särskilt med tanke på att du påpekar att du är nybörjare? Samt min fråga i #209 som jag länkade innan?
Om du går tillbaka i tråden ser du min motivation till varför jag tror Gravinda är ond
Svaret på frågan #209 är att jag kan se vem som har erfarenhet av ulvlekar i gamla trådar, det är ju bara att läsa... vem som skriver i dom
De kommer nog in närmare DLOT, var är alla som ska spela tycker det är lite folk i tråden?
"Lampan röstar på Gravinda"Dag 1
11:29 Gravinda röstar på Lampan (endast Lampan är fetat)
11:34 Lampan röstar på Gravinda (ingen motivering i röstinlägget)
Gravinda (1)
Lampan (1)
"Lampan röstar på Gravinda"
För att
Om Gravinda är ulv så vet hon att jag talar sanning om att jag är så oskyldig/ nybörjare som jag säger
Det kan bara en ulv veta och LL och LLs sidekick
Därför vill hon ha ut mig första DL
Gravinda högg på mig direkt, det är min motivering
Det är en teori jag harMen Gravinda kanske inte alls vet att du talar sanning och är oskyldig? Och om hon nu är ulv, varför skulle hon sikta in sig på just dig? Finns ju gott om goda att välja på liksom.
Det är en teori jag har
Om du vill vara vänlig och skriva frågorna igen i inlägget så vara jag på dom
Helt ärlig har jag inte en susning om vilka fler frågor du vill ha svar på
Ja, jag har kollat och har svarat på vad jag trodde va fråganMen om du scrollar uppåt några inlägg till #310 så har jag hänvisat till frågorna.