Jag ska försöka... Tyvärr krånglar buke/webläsaren/någonting annat - så jag ska försöka reda ut det...

Jag tycker inte att någon går "hårt åt" henne?
Jag får känslan av att alla (möligen förutom Gravinda som inte varit inne igen...) är inne på linjen att Lampan beter sig som en nybörargod? Men att man ändå frågar och vill att hon ska utveckla sina tankar liksom.
ja det är möjligt, men noterat är det
och fortfarande håller jag dörren öppen för iaf minst de 4 alternativ jag tog upp senast
och flera har uttryckt sig i termer som "urskum" och "håller med ", men det kanske är jag som tänker för många varv kring det? och det kan lika gärna vara att "alla" har rätt och lampan ÄR skum....

och vi har en visning på huset nu kl 18,30 så måste fixa finishen så det ser så bra ut det kan. MAO försvinner jag till minst 19.30 kanske senare.
men kommer in i god tid före DL om inget oförutsett händer...

PÅ fråga A svarar jag: Nej jag tror inte någon ljuger, jag tror att man håller sig lite i bakgrunden så att fokus riktas mot någon annan
På fråga B svarar jag: Det där med blod va bara lite skoj och en antydan att du va ulv.

En fråga till dig
Varför brukar du gå in och försvara en annan deltager i tråden OM du inte vet vilken roll denne har?.

Fast jag skrev ju att spelare själv har skrivit att det varit en del av taktiken, då tycker jag man får utgå från att det är sant. Du kan ju inte veta hur alla nya spelar.

Jag "försvarar" spelare om de får misstankar mot sig som jag inte förstår/håller med om. Det är ju lite det leken går ut på, att delge sina tankar om folk. (Kanske snarare ifrågasätter misstankarna.)

Undrar fortfarande hur du kan vara så säker på att Gravinda är ond, särskilt med tanke på att du påpekar att du är nybörjare? Samt min fråga i #209 som jag länkade innan?

Fast jag skrev ju att spelare själv har skrivit att det varit en del av taktiken, då tycker jag man får utgå från att det är sant. Du kan ju inte veta hur alla nya spelar.

Jag "försvarar" spelare om de får misstankar mot sig som jag inte förstår/håller med om. Det är ju lite det leken går ut på, att delge sina tankar om folk. (Kanske snarare ifrågasätter misstankarna.)

Undrar fortfarande hur du kan vara så säker på att Gravinda är ond, särskilt med tanke på att du påpekar att du är nybörjare? Samt min fråga i #209 som jag länkade innan?
Om du går tillbaka i tråden ser du min motivation till varför jag tror Gravinda är ond
Svaret på frågan #209 är att jag kan se vem som har erfarenhet av ulvlekar i gamla trådar, det är ju bara att läsa...:banghead: vem som skriver i dom

Om du går tillbaka i tråden ser du min motivation till varför jag tror Gravinda är ond
Svaret på frågan #209 är att jag kan se vem som har erfarenhet av ulvlekar i gamla trådar, det är ju bara att läsa...:banghead: vem som skriver i dom

Ok, men kan du svara på #209? Och även #236 som även Emtherlia undrar över? (alltså jag undrar samma sak som Em)

I ditt röstinlägg saknas motivering, tror inte din röst kommer räknas då.

Dag 1
11:29 Gravinda röstar på Lampan
(endast Lampan är fetat och inte enligt mallen)
11:34 Lampan röstar på Gravinda (ingen motivering i röstinlägget och inte enligt mallen)

Gravinda (1)
Lampan (1)

@Sasse kommer dessa röster räknas? Ingen av dom är lagda enligt mallen i reglerna "cirkus röstar på Sasse" och i Lampans saknas även motivering.

Tillägg: Lampan har fixat till sin röst nu.

Senast ändrad:
Dag 1
(endast Lampan är fetat)
11:34 Lampan röstar på Gravinda (ingen motivering i röstinlägget)

Gravinda (1)
Lampan (1)
"Lampan röstar på Gravinda"
För att
Om Gravinda är ulv så vet hon att jag talar sanning om att jag är så oskyldig/ nybörjare som jag säger
Det kan bara en ulv veta och LL och LLs sidekick
Därför vill hon ha ut mig första DL
Gravinda högg på mig direkt, det är min motivering

Niyama röstar på Lampan

Jag brukar undvika att rösta på nya spelare men med Lampan är det bara för mycket konstigt. Hennes godförklaring av sig själv som är en aning överdriven kan vara spelstil, men hon är ovillig att besvara frågor och trots att jag länkar till tidigare frågor och upprepar mig så läser hon inte ens i tråden utan vill att andra tar fram frågorna till henne. Tycker det är skumt att inte vilja förklara sig och att hon är så säker på Gravindas ondska.

Tillägg: och att vissa frågor besvaras fortfarande inte trots att jag plockat fram dom åt henne (vet inte om @Lampan är en hon? Har bara sett att andra skriver det :D)

Senast ändrad:
Dag 1
(endast Lampan är fetat och inte enligt mallen)
11:34 Lampan röstar på Gravinda (ingen motivering i röstinlägget och inte enligt mallen)
17.30 Lampan röstar på Gravinda
17.32 Niyama röstar på Lampan

Gravinda 1
Lampan 1 (+1?)

Senast ändrad:
"Lampan röstar på Gravinda"
För att
Om Gravinda är ulv så vet hon att jag talar sanning om att jag är så oskyldig/ nybörjare som jag säger
Det kan bara en ulv veta och LL och LLs sidekick
Därför vill hon ha ut mig första DL
Gravinda högg på mig direkt, det är min motivering

Men Gravinda kanske inte alls vet att du talar sanning och är oskyldig? Och om hon nu är ulv, varför skulle hon sikta in sig på just dig? Finns ju gott om goda att välja på liksom.

Men Gravinda kanske inte alls vet att du talar sanning och är oskyldig? Och om hon nu är ulv, varför skulle hon sikta in sig på just dig? Finns ju gott om goda att välja på liksom.
Det är en teori jag har
Om du vill vara vänlig och skriva frågorna igen i inlägget så vara jag på dom
Helt ärlig har jag inte en susning om vilka fler frågor du vill ha svar på :confused:

Det är en teori jag har
Om du vill vara vänlig och skriva frågorna igen i inlägget så vara jag på dom
Helt ärlig har jag inte en susning om vilka fler frågor du vill ha svar på :confused:

Men om du scrollar uppåt några inlägg till #310 så har jag hänvisat till frågorna.

Men om du scrollar uppåt några inlägg till #310 så har jag hänvisat till frågorna.
Ja, jag har kollat och har svarat på vad jag trodde va frågan

Du kan väl bara skriva frågan i nästa inlägg, så vet jag vad du menar

Vet du själv vad frågan va?

#236 Är väl ett påstående med ett frågetecken, eller?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar