ähum nu var det den tillagada rollen " spionlärlingen " jag menade?
och inget annat...
( mina kommentarer är ovanför respektive rollbeskrivning )
Ja du är ju LL så det år klart att du är superduperdundermega OND- fattas bara annat!!:arghh::meh:
faktum kvarstår, du la till en förstärkning för den goda sidan ( inte mig emot:up: )
Varför vet väl bara du och kanske sidekick @cirkus men vettigt att fundera över tycker ju jag iaf?
:)
Jag har väl läst slarvigt, men spionens ättling kom till av en annan anledning. Du är fri att fundera över varför :)

:banghead: Jag tänkte lite för snabbt på siarlärlingarna, de känner ju inte till varandra bara för att de är två... :o :D
hm och du tyckte att jag var slarvig?( eller ja blind...)
men det där med två par, hakar jag upp mig på? för i min värld är två par = fyra personer? och det är kanske tvillingarna du tänker på? Men även de har jag svårt att se att de skulle veta om varandra än?
försöker få rätsida på hur du tänker här....

Här menar hon t.o.m att andra spelare har ljugit när de talat om varför de spelat som de gjort:

Det är lite för mycket liksom.
Ja gud ja, helt over the top! Men skulle lyan låtit @Lampan köra vidare i det racet? Lyan bör ju vara hyfsat stor med tanke på hur många vi är och det känns som om någon borde dragit i nödstoppet om hon varit ond.

Ja gud ja, helt over the top! Men skulle lyan låtit @Lampan köra vidare i det racet? Lyan bör ju vara hyfsat stor med tanke på hur många vi är och det känns som om någon borde dragit i nödstoppet om hon varit ond.

Lampan kanske inte är så lätt att stoppa? :D Det var väl fio som spårade ur lite och ingick i lyan men ingen hann hejda henne?

Tillägg ang. Lampan: visst, hen kanske helt enkelt har denna spelstil, men det är ju fortfarande skumt att det är flera av mina frågor som hen inte besvarar alls alternativt besvarar men med nåt helt annat än svaret på frågan.

hm och du tyckte att jag var slarvig?( eller ja blind...)
men det där med två par, hakar jag upp mig på? för i min värld är två par = fyra personer? och det är kanske tvillingarna du tänker på? Men även de har jag svårt att se att de skulle veta om varandra än?
försöker få rätsida på hur du tänker här....
Ja alltså Lampan tyckte att det var konstigt att någon försvarade en annan, och jag förklarade att det finns goda som känner till varandra, och tänkte lite för snabbt när det gäller siarlärlingarna, att de också i förlängningen skulle då prata med varandra plus tvillingarna, och då skulle det vara två par som kände till varandra. Men än så länge är det ingen som med säkerhet vet något om någon annan mer än ulvarna men det kan ju vara så att tvillingarna har en idé. (sen vill jag bara säga att det där med att gissa kan vara väldigt svårt, ibland behöver man facit för att kunna gissa rätt... :angel::o )

Ja alltså Lampan tyckte att det var konstigt att någon försvarade en annan, och jag förklarade att det finns goda som känner till varandra, och tänkte lite för snabbt när det gäller siarlärlingarna, att de också i förlängningen skulle då prata med varandra plus tvillingarna, och då skulle det vara två par som kände till varandra. Men än så länge är det ingen som med säkerhet vet något om någon annan mer än ulvarna men det kan ju vara så att tvillingarna har en idé. (sen vill jag bara säga att det där med att gissa kan vara väldigt svårt, ibland behöver man facit för att kunna gissa rätt... :angel::o )
ok:rofl:
nu bjöd du på denna:
har du facit :cautious::sneaky:

Jag funderar också på det

Lampan kanske inte är så lätt att stoppa? :D Det var väl fio som spårade ur lite och ingick i lyan men ingen hann hejda henne?

Men sedan tänker jag som Niyama också. Tycker det är vanligt att nya är ganska framåt och känslosamma.

Har inte så jätte mycket tid idag.

Här är en av frågorna jag ställer som Lampan inte vill svara på (om nu citaten blev rätt):

Niyama skrev:
Tycker framför allt orutinerade spelare ibland kan hålla sig undan för att inte dra blickarna till sig. Dock kan det ju också bero på tidsbrist men en del har ju skrivit efteråt att "ja det var ju bra att hålla sig i bakgrunden, ingen granskade mig" typ.
Nja, jag tror det beror på rädsla mer än något annat...man vill springa och gömma sig :nailbiting:
Va? Tror du folk ljuger när de skriver att de haft som taktik att inte synas för mycket? (obs menar inte typ uteblivit från röstning och så, utan bara inte så hög aktivitet)

eeeh, dom kanske är lite rädda...det är ju mycket blod i spelet....:angel:

Jag förstår inte :confused:

Inte?
Är blod kanske vardagsmat??!!:cautious: :nailbiting:

:rofl: Nej jag tänker mest på den där leken då jag var ond utan för lyan och fick komma in bara jag kunde gissa på en i lyan... Jag gick igenom alla tror jag... :banghead::D Och när jag äntligen kom in i lyan så blev jag lynchad samma dag! :rofl:
Ja och det var väl typ dag 8 eller nåt.... Jag förstod direkt att det var du! :angel: :D

Själv gissade jag rätt på @Habina första dagen i Hunger Games-leken. :p
(hon har alltid viktiga roller)

Nu ska vi se. Det är några namn jag inte känner igen.
Lampan är ny.
Gravinda är gammal deltagare som gjort comeback? Då säger det inget att hon röstade på ny eftersom hon inte känner till alla deltagarna. Speciellt inte om hon hade bråttom att rösta. Men jag skulle behöva läsa igenom koverationen mellan henne och Lampan

@Poisonous och @Ferrari är ni nya eller återvändare? :) Inte för det spelar någon roll egentligen men kul att veta :)

Nu ska vi se. Det är några namn jag inte känner igen.
Lampan är ny.
Gravinda är gammal deltagare som gjort comeback? Då säger det inget att hon röstade på ny eftersom hon inte känner till alla deltagarna. Speciellt inte om hon hade bråttom att rösta. Men jag skulle behöva läsa igenom koverationen mellan henne och Lampan

@Poisonous och @Ferrari är ni nya eller återvändare? :) Inte för det spelar någon roll egentligen men kul att veta :)

Poisonous är i alla fall inte ny :)

Blodet tolkar jag som temarelaterat? Vad är konstigt där?

Jag tycker det är lite för mycket OT-vibbar hos Lampan för att reagera på det.

Ja, och det konstiga tycker jag är att jag ställer en seriös (:D) fråga och inte får svar, Lampan bara fortsätter tramsa och undviker att svara.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025