Är det 22 idag?Du har ju en dryg timme på dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det 22 idag?Du har ju en dryg timme på dig?
Du har ju en dryg timme på dig?
DL kl 22 idagDag-DL 22.00
Natt-DL 10.00
MikaTela - två helskumma motiveringar och jag skulle solklart rösta på henne om det inte vore för att jag har för mig att jag brukar tycka att hon spelar urskumt.
Cirkus - känns hal, skum motivering igår och det kändes verkligen som att hon bara tog första bästa för att slänga iväg en udda röst.
q4 - för att hon försökte få det till att jag skrivit något som jag inte alls skrivit igår. Sen röständringen, att hon röstade på mig fast hon inte misstänkte mig för att peka på hur dom hon misstänker fick upp sitt spår. Det sistnämnda känns dock bara udda, inte misstänkt. Och sen att FiaM käkades talar väl inte helt till q4s fördel.
Är det 22 idag?
är det inte 21 som igår??
De var inte på vers.Folk är så duktiga på att läsa uppdateringarna
Just det! Det här funderade jag lite över, att det kändes som att Q försökte få till att Niyama skrivit något som hon inte hade skrivit. Hänger dock inte med på det här med FiaM-käket?
Ah, jag såg sen när jag uppdaterade sidan att du skrev det - det kan jag hänga med i.Alltså FiaM-käket var en tanke om att ulvarna kan ha velat käka någon som röstade på en ulv för att undvika fåret. Det kan ju finnas många andra anledningar också, det var bara att jag vet att det resonerats så i lyan ibland när jag varit med där.
hm var det en önskan eller Nä bara ingen wifi på telefonen sedan kidsen tagit slut på surfen under helgen och det innebär ingen telefon att vara online med när jag inte är vid datorn...Är @quarter4ever död? Det är så tyst?
edit: Alltså - död i leken menar jag ju självklart! Men nä? Det var väl bsf och Fia som dog igår?
Jag måste fan sova.
Jag fick känslan av att Ferrari lite desperat försökte hitta något att misstänka cirkus för...
Ni har 45 minuter att rösta på
DL är idag 22
Bättre så,
@LenaH ?
hm, spännande tanke!