Ulvlek: Tolv små bukefalister

MikaTela - två helskumma motiveringar och jag skulle solklart rösta på henne om det inte vore för att jag har för mig att jag brukar tycka att hon spelar urskumt.
Cirkus - känns hal, skum motivering igår och det kändes verkligen som att hon bara tog första bästa för att slänga iväg en udda röst.
q4 - för att hon försökte få det till att jag skrivit något som jag inte alls skrivit igår. Sen röständringen, att hon röstade på mig fast hon inte misstänkte mig för att peka på hur dom hon misstänker fick upp sitt spår. Det sistnämnda känns dock bara udda, inte misstänkt. Och sen att FiaM käkades talar väl inte helt till q4s fördel.

Just det! :idea: Det här funderade jag lite över, att det kändes som att Q försökte få till att Niyama skrivit något som hon inte hade skrivit. Hänger dock inte med på det här med FiaM-käket?

Just det! :idea: Det här funderade jag lite över, att det kändes som att Q försökte få till att Niyama skrivit något som hon inte hade skrivit. Hänger dock inte med på det här med FiaM-käket?

Alltså FiaM-käket var en tanke om att ulvarna kan ha velat käka någon som röstade på en ulv för att undvika fåret. Det kan ju finnas många andra anledningar också, det var bara att jag vet att det resonerats så i lyan ibland när jag varit med där.

Alltså FiaM-käket var en tanke om att ulvarna kan ha velat käka någon som röstade på en ulv för att undvika fåret. Det kan ju finnas många andra anledningar också, det var bara att jag vet att det resonerats så i lyan ibland när jag varit med där.
Ah, jag såg sen när jag uppdaterade sidan att du skrev det - det kan jag hänga med i.

Niyama röstar på Cirkus

rösten igår kändes som att hon tog första bästa för att lägga en udda röst, cirkus brukar kunna bättre. Och så köper jag inte hennes teori om att någon borde hakat på mot Ferrari igår om Ferrari vore god eftersom BSFs teori var så svag så skulle det ju dra ögonen till sig att haka på den.

Niyama - röstar på cirkus med en teori jag kan följa med min dammiga hjärna så låter den vettig.
Ferrari - kan hålla med om att det känns som att hon går på cirkus utan att egentligen ha något att gå på med men jag kan inte bestämma mig om det gör henne skum eller inte. Ju mer jag försöker tänka (notera "försöker") så förstår jag faktiskt inte riktigt cirkus teori om att fler borde ha röstat på Ferrari om hon vore god? Det kan ju ha varit flera goda som fått röster, och då är det väl lätt för andra att haka på där? Hmm. Förstår nog inte riktigt den teorin från cirkus trots allt, vilket gör att cirkus känns lite skummare i mina ögon nu.

okej, jag måste åka nu.
bollen__ röstar på cirkus
Då jag tycker att Niyamas tanke om att Ferrari lite desperat försökte hitta något att misstänka cirkus för har en poäng och det Niyama vidare skriver känns också vettigt. Jag förstår faktiskt inte cirkus teori om att Ferrari borde fått fler röster igår om hon vore god..jag tycker inte att avsaknaden av röster gör henne ond. Det gör cirkus lite skummare i mina ögon.

Det känns ju inte som om @Ferrari och @cirkus sitter i lyan ihop iallafall. Frågan är vem som är vad? Eller om båda är goda? Ingen av dem lär ju vara fåret iallafall för fåret känner ju till ulvarna.

Och hur passar @Niyama in i pusslet?
Jag vill ju alltid att Niyama ska vara god men hon lurar mig ju ibland... :cautious:

Alltså jag håller med om att Ferrari är skum, ffa som jag själv inte finner att det hon anför om cirkus är i linje med mina egna tankar om henne. Jag delar dessutom cirkus tanke om att det ÄR skumt att ingen egentligen alls går med i BSFs spår om Ferrari, om Ferrari vore god så nog borde iaf någon liten misstanke ditåt kommit fram?

Jag är fortfarande undrande över både LenaH vilken jag tycker inte alls är som hon brukar vara, sedan är det svårt om man inte har tid etc, men lite funderingar mer än följa andras tankar tycker jag allt att hon brukar prestera?

Snurrfian fortsätter att trycka på att bollen__ torde vara mest misstänkt- för att rädda sig själv?

Niyama väljer att gå på Ferraris spår om cirkus och röstar på cirkus ???? fast hon själv anför att Ferrari lite desperat vill hitta något att anföra mot cirkus? jag får inte ihop det!!!!!

och min kandidat till att var fåret ( bollen__ ) följer efter??!
Detta är ju inte ens lite skumt!!
Det är mycket skumt!

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023