(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering!
Nu när Christer Björkman är ute ur leken så lyckades Stockholm (trots att de redan är ute) muta en i festivalstaben och se till att Malmö blir diskvalificerat från vidare tävlan iom att de nyss arrangerat festivalen.

Lobelia var bybo

@Paddington och jag föreslår att vi kör ett snabbare NattDL om det är okej med alla? Isåfall skicka in era ev. val så fort som möjligt?!

Uppdatering!
Nu när Christer Björkman är ute ur leken så lyckades Stockholm (trots att de redan är ute) muta en i festivalstaben och se till att Malmö blir diskvalificerat från vidare tävlan iom att de nyss arrangerat festivalen.

Lobelia var bybo

@Paddington och jag föreslår att vi kör ett snabbare NattDL om det är okej med alla? Isåfall skicka in era ev. val så fort som möjligt?!

Men va fan! @cirkus , får jag plats i toan hos dig?

Under tiden vi väntar så kör vi ett nytt reklaminslag.

Ni har väl inte missat att Bingolotto och Leif Loket Olsson kommer att få en stor plats i Mellon-nästa år.

Häng kvar för mer information...

Det går bra att snabba på med NattDL

Jag skäms ihjäl och måste åka alldeles strax.

Om jag överlever natten så vet jag fan fortfarande inte vem jag vill rösta på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare... 18 19 20
Svar
382
· Visningar
20 065
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 038
Senast: malumbub
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke... 39 40 41
Svar
806
· Visningar
31 176
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
26 730
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar